הושק הפורום לחדשנות בתעשייה בנמל אשדוד

נמל אשדוד

היום התקיים במרכז המבקרים בנמל אשדוד מפגש ראשון של פורום לחדשנות בתעשייה בהובלת התאחדות התעשיינים.

באנר דק אסותא

אגף כלכלה בהתאחדות התעשיינים קיים אתמול מפגש ראשון של הפורום לחדשנות בתעשייה בשיתוף נמל אשדוד ובהשתתפות מנהלי החדשנות של החברות הגדולות בתעשייה ונציגי חברות ממשלתיות. מטרת המפגש היא התנעת שיתוף פעולה אסטרטגי להטמעת תהליכי חדשנות לחברות תעשייה קטנות ובינוניות.

את המפגש פתח יו"ר הפורום ודירקטור חיפה כימיקלים בע"מ דר' אלי אברמוב, לאחר מכן התקיים סיור בנמל אשדוד ופגישה עם סגן ראש אגף כלכלה בהתאחדות התעשיינים אביב חצבני שהציג את החזון של הפורום.

"אני שמח להיות כאן היום ולפתוח באופן רשמי את הפעילות של פורום החדשנות בתעשייה." אומר חצבני, "מהירות התפתחות הטכנולוגיות, כניסת הדיגיטציה והטמעת טכנולוגיות הייצור המתקדם, הדינמיות ומהירות השינוי בשווקים הבינלאומיים מהווים כר פורה להזדמנויות לצד אתגרים לתעשייה הישראלית.

לאור זאת הקמנו בהתאחדות התעשיינים את הפורום לחדשנות בתעשייה. אני מאמין שלמידת עמיתים וחיבור בין סטארטאפים וגופים נוספים לתעשייה יכול להוביל לשיתופי פעולה חדשניים ויצירתיים ברמת הארגון וברמה הבינלאומית".

הפורום נולד על מנת לבנות רשת מגוונת אשר תורכב ממנהלי החדשנות בקרב חברות תעשייה היי-טק, מסחר ומגזר ציבורי בשילוב בין חברות קטנות, בינוניות וגדולות. מטרה נוספת של הפורום היא יצירת שיתופי פעולה לקידום צרכי מחקר ופיתוח בתחום החדשנות עם משרדי ממשלה, מוסדות אקדמאים והידוק קשרים בינלאומיים עם ארגונים דומים בעולם.

בסוף המפגש הציג רועי אברהמי מחברת נמל אשדוד את חממת החדשנות של הנמל ושני לרר, שותף מנהל BDO OPEX הציג תכנית האבחון להעלאת הפריון.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד אמר: "אנחנו שמחים וגאים לארח את פורום החדשנות של התאחדות התעשיינים, המאגדת את כלל לקוחות הקצה של הנמל, ומשכך שיתוף הפעולה בינינו הנו חיוני ומשמעותי. נמל אשדוד נמצא בתהליך הטמעה רחב היקף של תחום החדשנות בנמל.

נכון להיום ישנן 30 חברות סטארט-אפ שנמצאות בשלבי הטמעה שונים בנמל בתחומי התפעול, הלוגיסטיקה, הביטחון, סייבר והאנרגיה. אני שמח על שתוף הפעולה עם התאחדות התעשיינים בתחום הבטיחות.

בחרנו להציב את נושא הבטיחות כיעד ראשון לשנת 2021. אני משוכנע כי הערך והידע שנצבור מתהליך הPOC עשוי לשמש חברות רבות שכן שמירה על בטיחות וחיי אדם הינה ערך עליון."

נמל אשדוד
צילום: יח"צ נמל אשדוד
בתי הכנסת שומרים על ההנחיות: בתי הכנסת נפתחים ואלו ההנחיות | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן