ערבות הדדית: קמחא דפסחא לתושבי רובע ג'

שיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין מינהלת רובע ג' ומפעל אלתא אשדוד, הביא שמחה גדולה למשפחות רבות ברובע. בעזרת תרומתם הנדיבה של עובדי אלתא נארזו כ-200 מנות משובחות ובעזרת עובדים ופעילים במינהלת הם חולקו למשפחות. חג פסח כשר ושמח.

באנר דק אסותא

"אתמול והיום זכינו לחלק קרוב ל-200 מנות משובחות – ארגזים מפוארים ומלאים בכל טוב", אומר ראש מינהלת הרובע מר יעקב ביטון ומשבח את עובדי אלתא אשדוד אשר "בזכות תרומתם הנדיבה, הפסח הזה יהיה יותר שמח עבור משפחות רבות ברובע".

בתוך כך, מר ביטון מזכיר כי מפעל אלתא השוכן ברובע ג' מביא ברכה גדולה לרובע ולעיר, ואין זה שיתוף הפעולה הראשון בין מינהלת הרובע למפעל.

במהלך כל השנה מתקיימות פעולות משותפות ומעת לעת המפעל והמינהלת יוזמים פרויקטים מיוחדים, אלא שהשנה, בעוד כולנו יוצאים אט אט ממשבר הקורונה, עובדי המפעל העלו תרומה נדיבה וארגנו כ-200 מנות משובחות עבור תושבים ברובע.

מאחורי המיזם המדהים הזה, עומדים אנשים רבים ויקרים ב'אלתא' ובראשם גב' מישל טוב-לי – עוזרת מנכ"ל ואחראית קהילה מטעם המפעל, אשר עומדת בקשר שוטף עם ראש מינהלת הרובע, במגוון סוגיות ובפרט בעניינים קהילתיים.

"בלעדי מישל והנחישות שלה, פרויקט מופלא שכזה לא היה יוצא לדרך" מחמיא ראש המינהלת ומודה מקרב לב גם למנכ"ל אלתא מר יואב תורג'מן על התמיכה והעידוד ולמר איציק לוי היקר על עזרתו להצלחת המיזם.

כוחם של מיזמים משותפים הוא בתרומה שכל צד מביא להצלחת המיזם. למינהלת הרובע יש מערך מתנדבים ופעילים שנכונים להושיט יד בכל עת ולסייע ככל שניתן. במיזם זה הם התגייסו לסייע בארגון וחלוקת המנות.

"מגיע להם תודה ענקית על הפעילות לכל אורך השנה ותודה מיוחדת על חלוקת המנות לקראת פסח", אומר מר ביטון ומאחל, "שנזכה תמיד לעשות רק טוב סביבנו".

צילום: מינהלת רובע ג'
צילום: מנהלת רובע ג'
שגריר הודו בישראל ביקר היום בנמל אשדוד לצורך בחינת שיתופי פעולה אפשריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן