הליכוד ניצח באשדוד, וכמה השיגו שאר המפלגות? הפרטים בפנים

יום הבחירות אמש הסתיים בשעה עשר עם קבלת תוצאות המדגם הראשוניות, על פי הנתונים הראשוניים לגוש נתניהו היה את הרוב הדרוש להקמת ממשלה, אלא שהחל מרגע זה הכל החל להסתבך.

באנר דק אסותא

בתוצאות האמת של קלפיות המדגם לגוש הימין כבר לא היה רוב, ומדגם ערוץ 12 אף סבר כי לגוש השמאל והמשותפת קיים רוב בכנסת ה-24, מה שאומר שהממשלה בתקופה הקרובה נראית כמו חלום רחוק.

אך בכל זאת ראש הממשלה בנימין נתניהו יוכל להתנחם בתמיכה הגורפת שקיבל בעיר אשדוד, כאשר גרף מעל 30 אחוז מהקולות, כאשר הרשימה הבאה אחריו משתייכת גם היא לגוש הימין והיא ש"ס עם מעט פחות מ-14 אחוזים. כמו כן ניתן למצוא את יהדות התורה שסיימה עם 11.69 אחוזים, ימינה בראשות נפתלי בנט עם 5.05 והציונות הדתית עם כמעט 3 אחוזים.

בגוש השמאל/מתנגדי נתניהו ניתן למצוא את ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם קרוב ל-13.5 אחוזים מהקולות, יש עתיד ולפיד עם 10.36 אחוז, תקווה חדשה בראשות גדעון סער עם 4.66 אחוזים, כחול לבן עם 3.58, העבודה עם 1.57 ומרצ עם 0.72 אחוזים מהקולות.

על פי המצב כרגע בין הגולשים ממשלה נראית כמו חלום רחוק מאוד, שכלל לא בטוח אם יתגשם, בשעה שעדיין נותרו עוד כ-7 אחוזים מהקולות לספור.

צילום מסך מתוך ועדת הבחירות המרכזית
פעילות שכולה זה"ב: בבית הספר 'שובו עלית' קיימו יום בנושא הזהירות בדרכים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן