חברת נמלי ישראל והתאחדות התעשיינים משיקות: פרויקט חדש להגברת התחרות בתחום השילוח הימי ביבוא לישראל

מודול חדש במערכת תס"ק ים – מערכת המאפשרת מעבר מידע ממוחשב בתהליכי הסחר ימי – שהוגדר ע"י התאחדות התעשיינים. המודול יאפשר ליבואנים להשוות בקלות בין הצעות מחיר לשינוע סחורות ביבוא מהמשלחים.

באנר דק אסותא

יוזמה חדשה של חברת נמלי ישראל בשיתוף התאחדות התעשיינים ותס"ק ים להגברת התחרות והשקיפות בתחום השילוח הימי ביבוא: בימים הקרובים יושק שירות מקוון שיאפשר ליבואנים לבקש ולקבל הצעות מחיר לעמילות מכס בפורמט אחיד ולהשוות ביניהן לצורך בחירת ההצעה המשתלמת ביותר.

חברת נמלי ישראל נענתה בשמחה למיזם של התאחדות התעשיינים בשיתוף הגב' ענת כליף, יועצת בכירה לסחר בינלאומי, שנועד לתת מענה ליבואנים קטנים ובינוניים בסחר הימי: במקום לפנות פרטנית למשלחים שונים ולהשוות בין הצעות בפורמטים משתנים, ניתן יהיה מעתה בלחיצת כפתור לשלוח בקשה לכל המשלחים שנרשמו למערכת, ולקבל במערכת מאובטחת את כל ההצעות בפורמט אחיד שמאפשר השוואת מחירים קלה ומיידית.

השירות הוא מודול שפותח ע"י תס"ק ים- התשתית הטכנולוגית שמתפעלת חברת נמלי ישראל לניהול תהליכי סחר ימי בין כאלפיים חברות הפועלות בתחום בישראל. החזון העומד מאחורי המערכת הוא ייעול שרשרת האספקה הימית, שיפור השירות והפחתת עלויות.

באמצעות המודול החדש היבואנים יוכלו להגיש בקשות מקוונות להצעות מחיר לטיפול במכולות מלאות או למטען חלקיים. המשלחים שנרשמו למיזם יוכלו להתחרות על כל בקשה בפורמט אחיד ונוח להשוואה.

הפרויקט החדש מצטרף לשורה של מיזמים משותפים מוצלחים של חנ"י והתאחדות התעשיינים לאורך שנים. אחד מהם הוא פרויקט מחשוב הצהרות חומ"ס למכולות, שאף זכה בפרס של ארגון הנמלים הבינלאומי IAPH.

מנכ"ל חברת נמלי ישראל שלמה ברימן אמר כי: "המודול החדש הוא שירות מצוין שיאפשר ליבואנים לייעל את הקשר עם המשלחים. תודה להתאחדות התעשיינים על היוזמה הברוכה להגברת התחרות. חברת נמלי ישראל ממשיכה לפעול כל העת לייעול ושיפור השירות ללקוחות הסחר הימי בכל שלבי שרשרת האספקה".

מהתאחדות התעשיינים נמסר: "הפורמט שנבנה עבור תעשיינים בישראל נועד לפשט את תהליכי הצעות המחיר המתקבלות ממשלחים ולהפוך אותן לברות השוואה בסעיפים קבועים וברורים. הצורך הגיע מתעשיינים רבים ואנו בטוחים כי פתרון זה שאליו נרתמו גם תס"ק ים וחנ"י יוביל להתייעלות שרשרת האספקה והנגשת המידע ליבואנים".

צילום: יח"צ חנ"י
משטרת מרחב לכיש במבצע נרחב נגד סוחרי הסמים המסוכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן