מכוון לאשדוד? שר הבט"פ אמיר אוחנה היום: "בקרוב תיפול מכה קשה על ארגוני הפשיעה" I כל הפרטים

השר אמיר אוחנה התארח הערב בוועידת איגוד התאגידים העירוניים המתקיימת בהרודס אילת. בראיון עם קרן מרציאנו אמר השר אוחנה: "היעד העיקרי שלנו זה ירידה בפשיעה במגזר הערבי. אחוז קטן מחולל 60% מהפשיעה החמורה.

באנר דק אסותא

אתמול, עשרות תושבי טייבה נשלפו ממיטותיהם על סחר בנשק. בשנים האחרונות המשטרה משקיעה משאבים חסרי תקדים למען אכיפת החוק והשלטת הסדר במגזר הערבי. פעלנו לחזק את המחוזות ולראשונה הקמנו אגף יעודי לטיפול בפשיעה במגזר הערבי.

בזמן הקרוב יפלו מכות קשות על ארגוני הפשיעה. ברגעים אלה פועלים כוחות בכל רחבי הדרום. מרחבי הדרום האדירים הם אתגר משמעותי ביותר. תחנת דימונה למשל, אחראית על 23% משטחי מדינת ישראל".

כשנשאל על מינוי שר משפטים: אנו פועלים בהתאם לחוק. אני מוכן לאחד בין משרד המשפטים למשרד לביטחון פנים. לא חושב שמפלגה של 8 מנדטים יכולה לדרוש שר משפטים. אנו מקווים להצליח להרכיב ממשלה ולמנות שר משפטים".

בנוסף בתייחס אוחנה להגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ולמשך הזמן בה לוקח משפטו ואמר: "אני חושב שהגשת כתב האישום היא משגה. כתב אישום כזה מופרך לא ראיתי. הוא לא היה צריך להגיע לעולם ולכן אני מתייצב לימינו של נתניהו. אני בטוח שאם נסתכל היסטורית בעוד 50 שנה, אני אדע שעמדתי במקום הנכון".

צילום: יח"צ
כמיטב המסורת: דגלים כחולים לכל חופי אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן