באמית י' אשדוד מצדיעים לכוחות ההצלה | כל הפרטים

אמית י אשדוד,כוחות ההצלה

לא כל יום רואים בבית הספר חבלן־רובוט משטרתי, ניידות של מד"א וסוסי משטרה. כל אלה הגיעו השבוע לבית החינוך אמית י' אשדוד כחלק מהצדעת תלמידי בית הספר לכוחות הביטחון שפעלו במסירות רבה במציאות מורכבת בשנת הקורונה ובמבצע שומר חומות.

באנר דק אסותא

ההצדעה נערכה במסגרת יום קהילות שבו אירח בית הספר גורמי שיטור, ביטחון ורפואה מאשדוד למפגש מקרוב ותצוגת תכלית מול התלמידים והצוות. בין המתארחים היו: מד"א, ניידת סיור, חבלן משטרה, כלבי גישוש, פרשי משטרה ויס"מ.

הפעילות היא פרי שיתוף פעולה נוסף בין תכנית מוגנות חברתית ברשות העירונית מהות לביטחון וחוסן קהילתי בהובלת המנכ״לית סימונה מורלי לבין משטרת אשדוד ומנהל החינוך ובתי הספר בעיר.

התלמידות מיכל ירסטוב וליאל טקה משתפות: "מרתק לראות את כוחות הביטחון וההצלה בפעולה, איך כלבי הגישוש מוצאים את החפצים, את הסוסים מתרגלים פעילות משטרתית ועוד. למדנו על המערכת שיש סביבנו ונועדה לסייע לנו, ובעיקר – כמה חשוב החיבור לקהילה בודאי בימים מורכבים אך גם בימי שגרה".

לדברי מוטי ארבל, מנהל בית החינוך: "חוסנה הלאומי של חברה מתחיל בכוחה ובאחדותה של הקהילה. בשנים האחרונות מקדמת קהילת אמית י' מהלך של חיבור עמוק בין התלמידים לבין סביבתם, במטרה להפוך לאזרחים מעורבים ומשמעותיים בקהילה. תודה למהו"ת על שיתוף הפעולה שמניב פירות יפים".

אמית י אשדוד,כוחות ההצלה
צילום: מאיר סבג
פצוע קל בתאונה משולשת בצומת ניר גלים | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן