כמיטב המסורת: הפנינג סוחף לתושבי השכונה

במינהלת רובע ג' ישנה מסורת ארוכת שנים לקיים הפנינג המוני בסמוך לחג השבועות. השנה הוא אומנם נדחה מעט בשל מבצע "שומר החומות", אך נערך ברוב עם הדרת מלך וכמו בשנים עברו, גם השנה תושבי הרובע ואורחים רבים השתתפו באירוע ונהנו לבלות כמה שעות בצוותא.

באנר דק אסותא

הנהנים הגדולים הם בעיקר הילדים אלא שגם המבוגרים לא הפסיקו לחייך. על המלאכה ניצח ראש מינהלת הרובע ושותפים לו מדרשת באר והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי.

הפנינג שבועות המסורתי שנערך כל שנה ברובע ג', נדחה מעט בעקבות מבצע "שומר החומות" והתקיים ביום חמישי האחרון (3/6), בפארק עוזיהו ברובע ג'. על ההפקה הייתה אחראית מינהלת רובע ג' בראשות יעקב ביטון בשיתוף עם מדרשת באר והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי של עיריית אשדוד.

למעלה מ-400 תושבים נטלו חלק באירוע ונהנו מכל רגע. הילדים יכלו ליהנות מתחנות יצירה, משחקי חברה וטרמפולינות ולהתכבד בפופקורן ובשערות סבתא, כאשר ההורים מלווים אותם ונהנים בעצמם מאווירה חגיגית וממוסיקה טובה. בסוף האירוע נערכו הגרלות בין המשתתפים וחולקו פרסים יקרי ערך לשלושה זוכים.

ביטון הודה למאות התושבים שנענו להזמנה ובאו לשמוח מאירוע חגיגי ומיוחד הממשיך מסורת שכבר נקבעה על לוח האירועים של מינהלת הרובע, ובמיוחד הודה למי שהיה שותף בהפקה וליווה את האירוע מתחילתו ועד סופו. "תודה לחבר מועצת העיר מר מאיר אברג'ל, היוזם והמלווה של היחידה לשכונות ותיקון והון חברתי הפועלת בתוך האזורים הוותיקים של העיר, לגב' מיטל בכר אשת הקשר שלנו ממדרשת באר ולמר משה ביטון מהיחידה לשכונות ותיקות" אמר מר ביטון וציין לשבח את שיתופי הפעולה המוצלחים שהניבו תוצאה נהדרת.

במינהלת רובע ג' פועלים כל השנה בכמה קווים מקבילים ובד בבד עם הפעילות התפעולית שנעשית לשיפור סביבת החיים של תושבי הרובע, מתקיימות גם פעולות קהילתיות ואירועי חברה המייצרים ערבות הדדית ומחזקים את החוסן הקהילתי.

דיור במחיר מופחת באשדוד: רשות מקרקעי ישראל הכריזה על הזוכים במכרז לבניית 692 יח"ד במתחם ויצמן

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן