מחזקים את ילדי הדרום: עיריית אשדוד ועמותת רחשי לב בשיתוף חברות גדולות במשק למען ילדי הדרום

מחזקים את ילדי הדרום

עמותת רחשי לב, חברות ספין מאסטר העולמית, דיאמנט צעצועים בשיתוף עיריית אשדוד ואשקלון חילקו משחקים לילדים ומשפחות שספגו מטחים כבדים במבצע "שומר החומות", וכן לילדים חולי סרטן.

באנר דק אסותא

בשיתוף פעולה מרגש של חברות ספין מאסטר העולמית ודיאמנט צעצועים, עיריית אשקלון, עמותת רחשי לב ובסיוע של הגברת יפעת שרון, חולקו אלפי משחקים לילדי ומשפחות אשקלון ואשדוד וכן לילדים חולי סרטן שעברו בשבועות האחרונים ימים קשים של התקפות ושהיה במקלטים.

ביום שלישי ה- 8.6.2021, חולקו צעצועים לילדים במועדונית 'יחד' באשקלון, בטקס מרגש בו נכחו נציגי העיריה, חברת ספין מאסטר, עמותת רחשי לב ועמותת סח"י. הילדים ריגשו בדברי תודה והגישו פרחים לגב' אודט לוי, נציגת חברת ספין מאסטר העולמית.

אודט לוי, נציגת חברת ספין מאסטר ויוזמת הפרויקט: "כל מה שאנחנו עושים הוא בשביל לשמח ילדים. זה היה שובר לב לראות את הילדים נמצאים ימים ארוכים במקלטים וחשבתי מה אנחנו יכולים לעשות בשביל לעזור. אני שמחה מאד שהסתייע הדבר ובכוחות משותפים הצלחנו להגיע לכל כך הרבה ילדים ולמלא את זמנם בכיף והנאה".

שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב: "מרגש לראות שוב ושוב את שיתוף הפעולה של חברת ספין מאסטר ודיאמנט צעצועים שדואגים יחד עם חברי העמותות שהשמחה והשלווה יחזרו לבתי הילדים בדרום אשר סובלים מהפגזות שחוזרות שוב ושוב. אני כולי תקווה ותפילה לימים שלווים ורגועים לכל עם ישראל".

מחזקים את ילדי הדרום
צילום: יח"צ רחשי לב
דיון הלכתי בנושא פעילות משטרת ישראל בשבת יחד עם רב המשטרה | כל הפרטים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן