מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב לעובדים: "אגיד לכם רק מילה אחת – תודה!"

מאוחדת קיימה בתחילת השבוע את הרמת הכוסית המסורתית במעמד מנהל המחוז, דני מושיוב. את הטקס, שנערך במרכז "אור מנחם" פתח הרב מנחם מענדל עמאר, אשר נשא דברים ברוח החג וריגש את הנוכחים כשתקע בשופר.

באנר דק אסותא

בין המשתתפים הרבים באירוע כיבדו בנוכחותם מנהלת מרחב אשדוד-אשקלון, הגב' יוכי מאיר, יו״ר ועד העובדים – הגב' שלה ונטורה, מנהלת משאבי אנוש במחוז – זיוה דגן, מנהלת סקטור הסיעוד במחוז – הגב' רויטל תורג'מן, האחות המרחבית – ליאת אריה וד"ר טל כרמי – מנהלת מוקד האישורים במחוז.

מנהל המחוז, דני מושיוב נשא דברים ופנה לעובדים: "אני רוצה לומר לכם רק מילה אחת – תודה. עברנו שנה מורכבת, מאתגרת עם לא מעט שינויים מבורכים: מרפאות נפתחו, שירותים הורחבו, קידמנו מנהלות ומנהלים והשנה הזו הייתה מלאה בעשייה – אבל לכאן הגעתי מתוך מטרה אחת, להסתכל לכל אחת ואחד בעיניים ולהגיד לכם תודה על כל מה שאתם עושים. אני יודע שביומיום אתם נתקלים בלא מעט אתגרים, יעדים ומטרות, מתמודדים עם מתחים ורצונות – ובסוף אתם עומדים בחזית – ועדיין נותנים את שירותי הרפואה הטובים ביותר שיש. מאוחדת היא מיוחדת בזכותכם, בזכות העובדים המסורים, הערכיים והרתומים, כי אכפת לכם מכל אחת ואחד מהמבוטחים שלנו – ועל כך מגיעה לכם התודה וההערכה".

מנהלת המרחב, הגב' יוכי מאיר סיכמה את השינויים בשנה החולפת לרבות המהפכה ההיברידית הקיימת רק במאוחדת וכן הוענקו תעודות הערכה להדס יפרח – מזכירה אחראית במרפאת יהודה הנשיא ברובע ז' וכן לאלון פרל, אח במרפאות אשקלון.

צילומים: יח"צ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן