אשדודים ורוצים לנסוע לתל אביב? תכינו את הארנקים – באדיבות ממשלת בנט: הוצאה נוספת לתושבי אשדוד I ח"כ אופיר כץ מהליכוד: "נאבק על זה "

 

השבוע חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד נאבק בוועדת הכספים בכנסת על רפורמת מס הגודש בתקציב המדינה הקרוב שעתיד לפגוע בתושבי הפריפריה.

באנר דק אסותא

תושבי אשדוד שיבקשו לצאת לתל אביב עם רכבם לצורך טיפול רפואי או ביקור במסגרת יום כיף באטרקציות באזור, ייאלצו בקרוב להפרד מסכום כסף נוסף פרט להוצאות הדלק והתקציב שהקצו ליום בתל אביב.

הממשלה החליטה להכניס בתקציב הקרוב מס שיוטל על האזרחים, בשל כניסה למטרופולין דן ברכב פרטי. משרד האוצר חילק את מדינת ישראל חולקה לשלוש טבעות גיאוגרפיות סביב תל אביב, שבגין כל כניסה לטבעת ישלם האזרח סכום כספי של עד 37.5₪ ליום.

ח"כ אופיר כץ, הליכוד. צילום: דוברות הכנסת

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד אמר היום: " במשך שעות ארוכות ניסינו, ואנו מנסים לשכנע את הקואליציה למנוע את הפגיעה בתושבי הפריפריה. לפי החוק שהם מבקשים להעביר תושב אשדוד שירצה להגיע לבדיקה רפואית בתל אביב, ללמוד בתל אביב או לקחת את הילדים ליום כיף בלונה פארק יצטרך לשלם 37.5₪ ליום! ותושב תל אביב? 0₪ ליום.

והם ממשיכים לחנוק את האזרחים. עובד שמעסיקו ירצה לשלם את הוצאות הנסיעה הללו, ההחזר יגולם בתלוש המשכורת ויילקחו לו מאות שקלים מההחזר.

אני אאבק בעושק הזה. לא ייתכן שאזרחי ישראל יממנו את הגחמות הפוליטיות של הממשלה הזו".

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן