גאווה עירונית: נבחרת מקיף ט' באשדוד זכתה באליפות הארץ בקטרגל

היום התקיים ברעננה משחק גמר האליפות הארצית בכדורגל אולמות לבתי הספר, לנבחרות תלמידים בכיתות י'-י"ב. נבחרת "מקיף ט'" אשדוד ניצחה את מקיף "אביב" רעננה במשחק מותח במיוחד בתוצאה 9:6 וזכתה באליפות הארצית.

באנר דק אסותא

בדרך לגמר ניצחה נבחרת מקיף ט' קבוצות מכל המחוזות בארץ בארבעה משחקים.

מנהלת בית הספר, הדס דמתי אמרה על ההישג: "גאה בתלמידים שלי על ההישג הארצי. אחד הערכים החשובים הוא שהקמנו כמה נבחרות בית ספריות בתחומי ספורט שונים במטרה ליצור שינוי התנהגותי ותיקון תרבות השיח ושמירת הלשון מעבר לפיתוח הכושר הגופני ולימוד ענף הפוטסל.

קראנו ליוזמה הזו "נצור לשונך"- לשמירת הלשון במהלך האימונים ושיעורי החנ"ג והשלכת ערך זה לשאר המעגלים. בדרך זו אני מנסה להוכיח להם שהאדם שליט על מידותיו אם רק ירצה".

רכז החינוך הגופני של בית הספר, אייל תורג'מן הוסיף: "המאמץ השתלם! התלמידים היו מגיעים לאימונים גם בשש בבוקר. לאחר מכן היו מתקלחים באולם, אוכלים ארוחת בוקר בריאה ונכנסים לכיתות להמשך יום לימודים. לאחר שלוש שנים רצופות בהן היינו אלופי מחוז הדרום, עכשיו העפלנו לגמר אליפות הארץ בקטרגל והכרענו את המשחק בפנדלים".

לדברי רם זהבי, מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך: "הנבחרת של מקיף ט' הוכיחה מצויינות ספורטיבית, מחוייבות והישגיות. מחוז דרום כולו מברך את הנבחרת ואת צוות בית הספר על ההישג המרשים".

לאחר שבועות של מתח וחילופי האשמות – מנכ"ל נמל אשדוד התפטר לפני זמן קצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן