פרסום באינטרנט: מהן האפשרויות הכדאיות

בשנים האחרונות הבינו בעלי עסקים קטנים כגדולים שהכוח האצור באינטרנט הוא אדיר. כתוצאה, חלק ניכר מהם השקיע בהקמה ועיצוב של אתר אינטרנט עסקי. עם זאת, רבים עדיין אינם מודעים לאפשרויות השונות ליישום קמפיין פרסום באינטרנט – פרסום וקידום אתר האינטרנט במנועי החיפוש, פרסום בפייסבוק או פרסום ברשתות החברתיות בכלל. בשורות הבאות נביא סקירה כללית בנושא. מהו בכלל פרסום במנועי החיפוש באינטרנט ולמה הוא עדיף על פרסום באמצעי התקשורת הכתובה או המשודרת? מהן האפשרויות הכדאיות לפרסום באינטרנט ואיך אפשר להוציא קמפיין פרסום מהכוח אל הפועל בצורה היעילה ביותר?

באנר דק אסותא

פרסום במנועי החיפוש והיתרונות שלו

פרסום במנועי החיפוש הוא למעשה קידום של אתר אינטרנט קיים, במטרה להביא אותו למקומות הראשונים במנועי החיפוש. מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר במדינת ישראל ובעולם המערבי בכלל הוא גוגל, כאשר הרחק מאחוריו משתרכים מנועי חיפוש אחרים. הרשת החברתית הפעילוה ביותר בישראל היא פייסבוק, אבל כאן השינויים הם מהירים יותר. ועדיין, פרסום בפייסבוק עשוי להניב את התוצאות הטובות ביותר. ישנן שתי סיבות עיקריות ליתרון העצום של פרסום באינטרנט על פני פרסום באמצעי התקשורת הקונבנציונאליים – טלוויזיה, רדיו והעיתונות הכתובה. היתרון הראשון טמון באפשרות למקד את הפרסום ולדאוג שהוא יגיע רק לקהל היעד שנבחר מראש ויניע אותו לבצע רכישה של מוצרים או שירותים מאתר האינטרנט המקודם. הסיבה השנייה היא העלויות של פרסום בפייסבוק או באינטרנט, שהן נמוכות משמעותית מהעלויות של פרסום בשיטות הישנות. שני היתרונות הללו מאפשרים גם לעסקים קטנים ובינוניים שיש להם תקציב פרסום קטן, להשיג באמצעותו תוצאות עסקיות טובות. עם זאת, חשוב להדגיש כי פרסום באינטרנט וברשתות החברתיות כרוך בעלויות ולא יכול לצאת לפועל בלעדיהן.

אפשרויות כדאיות לפרסום באינטרנט ובפייסבוק

האפשרויות הפופולאריות ביותר לפרסום במנועי החיפוש הן קידום האתרים האורגני, המביא את האתר למקום מכובד במנוע החיפוש, במילים או בביטויים שנבחרו מראש ואמורים להביא לאתר גולשים המעוניינים לרכוש מוצר או שירות ספציפי המוצעים בו. הקידום הממומן אמור להביא לתוצאות דומות, אבל באמצעות תשלום לגוגל עבור העובדה שהאתר ממוקם במקום בולט לעין. פרסום בפייסבוק יכול להיות יעיל במיוחד, אם מנהלי דף הפייסבוק משכילים לבנות קהל עוקבים גדול ונאמן ולגדום לקהל הזה ולקהלים נוספים לבצע רכישות באמצעות דף הפייסבוק עצמו או באמצעות דף נחיתה או אתר אינטרנט שאליו הוא מוביל. ואולם פרסום באינטרנט כמו גם פרסום בפייסבוק, שניהם כאחד כוללים גם שיטות אחרות – באנרים באתרים גדולים, "מודעות רודפות" שלאחר שהגולש צפה בהן יגיעו לכל מקום שאליו הוא גולש ועוד מגוון שיטות. ככלל, השיטות החדשות להנעה לפעולה באינטרנט הן מתאימות למה שהלקוח הפוטנציאלי מחפש, יעילות וממוקדות. אם יש לך עניין להגדיל את החשיפה של העסק שלך באינטרנט ולהגדיל את קהל הלקוחות שלך. זה בהחלט המקום הנכון והמתאים ביותר בשבילך. זה המקום וזה הזמן ליצוא איתנו קשר ואנו נסייע לך ליישם קמפיין איכותי ויעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן