הפלגות מנמל אשדוד – בכאן על הים תלמדו עושים את זה נכון!

הדרה של אשדוד חוזר אליה בשנים האחרונות והיא שוב בכותרות חיוביות של עיר נמל תיירותית המציעה שלל פעילויות ובילויים למי שנכנס בשעריה. עיר עם הרבה תרבות, היסטוריה, רצועת חוף משגעת וכמובן הנמל שמאפיין אותה. כיום אפשר שוב לצאת להפלגה מהנמל וליהנות מאשדוד דרך הים!

באנר דק אסותא
צילום shutterstock.com

אז איך באמת עושים את זה? אין ספק שיש שלל אפשרויות יאכטה להשכרה באשדוד, ולמרות זאת הרעיון של הפלגה אל האופק הרחוק היא רעיון שקוסם מאד להרבה אנשים ומושך אותם, ולא בכדי. כאשר רוב הזמן כולנו נמצאים וחיים עם הרגליים על האדמה – אין ספק שהכי כיף וכדאי לגוון קצת את הנופים הרגילים ובמקום לעמוד על היבשה ולצפות אל הים – להפוך בין שניהם וליהנות מהנוף של היבשת המתרחקת תוך כדי הפלגה ללב הים. מכיוון שיש ביקוש הולך וגובר בעולם תיירות הפנים להפלגות ופעילויות שייט בים – ספקי שירות רבים בנמל אשדוד מגבירים ומגוונים את ההיצע גם על מנת לעמוד בביקוש וגם על מנת להציע כמה שיותר אפשרויות מגוונים שיתאימו לכל סגנון הפלגה רצוי וכמובן לכל הרכב מפליגים. את רשימת הספקים המציעים שייט בנמל אשדוד תוכלו למצוא בפורטל המתקדם כאן על הים ולבחור לעצמכם את ההפלגה המושלמת לפי סוג וכמות האנשים בקלי קלות.

הפלגה מנמל אשדוד – חוויה שלא תישכח!

לא הרבה פעמים יוצא לאנשים הממוצעים להגיע ללב ים. עד היום הפלגה מנמל אשדוד או המפלגות אחרות ברחבי הארץ היו שמורות לאנשים עשירים בלבד שיכלו להרשות לעצמם בילוי יוקרתי שכזה. כיום המצב שונה מאד והפלגה מנמל אשדוד קיימת ומתאפשרת להרבה יותר אנשים – לשייט אשדוד מחירים נוחים ומשתלמים! החוכמה האמיתית היא להתאים את ההפלגה לצרכים והרצונות, לאירוע המדובר וכמובן למספר המפליגים. כאשר מקדישים את הזמן, המחשבה ותשומת הלב לנושאים אלה – אין ספק שההפלגה תהיה לא פחות ממושלמת. חשוב לקחת בחשבון שיש סוגים שונים של הפלגות ורק בזכות התאמה אישית של כל אחד מהפרמטרים שמרכיבים את ההפלגה – אפשר יהיה להצליח להפיק הפלגה מושלמת שהזיכרון ממנה ייחקק בקרב כל אחד ואחד מהמפליגים. אז איך מתחילים ומה עושים?

לארגן הפלגה מנמל אשדוד – ככה צריך לעשות את זה

אין ספק שלא הרבה אנשים הם בעלי ידע מהותי ומתקדם בנוגע לארגון טיולי שייט או הפלגות. מכאן שאם מישהו חושק בהפלגה מקצועית – עליו לברר לא מעט פרטים ומידע עדכני ומהימן לשם כך. הפתרון – פורטל אינטרנטי מקצועי ומעודכן שבו אפשר לקבל את התשובות לכל השאלות. פורטל כאן על הים הוא בדיוק המקום נכון לארגן את ההפלגה הבאה שלכם – באשדוד או בכל נמל אחר ברחבי הארץ, כאן מתחילים! כאן לומדים אודות סוגים שונים של כלי שייט ועל ההבדלים ביניהם (כך קל יותר לקבל את ההחלטה איזה מהם יהיה המתאים ביותר להפלגה הקורמת עור וגידים), לקבל מידע כללי על שייט מאשדוד או אודות הפלגות שונות והכי חשוב – לקבל פרטים של יצירת קשר של ספקים שדרכם אפשר לבצע את ההזמנה להפלגה.

כשיש פורטל כל כך נוח ומסודר שמכיל מידע עדכני, נכון ומקצועי – אין ספק שהרבה יותר קל לתכנן הפלגה גם ללא הידע המקצועי הדרוש לשם כך. כשהאתר משלב בתוכו גם את המידע הדרוש וגם את פרטי יצירת הקשר – ההפלגה תתגשם במציאות הרבה יותר מהר ממה שחושבים או נדמה ואפשר יהיה להתחיל להתרגש כבר בשלבים המוקדמים של הפקת האירוע. הפלגות זוגיות או משפחתיות, עם ילדים או אנשים מבוגרים, כקבוצת חברים או בקבוצה גדולה של מבקרים – הכל אפשרי ומתאים ורק צריך למצוא את הפרטים הקטנים שמתאימים לכל אחד, לכל הפלגה ולכל הרכב מבקרים או מפליגים. אז אם גם אתם חולמים על הפלגה ומדמיינים את עצמכם בלב ים משקיפים על אשדוד מהמרחק – דעו לכם שההפלגה הרבה יותר קרובה אליכם מכמה שאתם חושבים ובקלות תוכלו להפוך אותה מחלום למציאות, ממחשבה לפעולה אמיתית שתשאיר לכם חוויה לכל החיים.

לפרטים נוספים ויצירת קשר לגבי הפלגות באשדוד ובכל הארץ התקשרו 072-394-5092

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן