מחסני השוק מתגברים את מערך המשלוחים באשדוד

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, מתגברת את מערך המשלוחים באשדוד ותאפשר במהלך החודש הקרוב שירות משלוחים אונליין מאתר הרשת ללא עלות

באנר דק אסותא

 

שירות האונליין של הרשת נבחר על ידי ידיעות אחרונות  במקום הראשון אל מול כלל רשתות השיווק

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, מתגברת את מערך המשלוחים בעיר אשדוד ותאפשר לתושבי העיר והסביבה במהלך החודש הקרוב, ליהנות משירות משלוחים אונליין מאתר הרשת ללא עלות. כידוע, בבחינה שערך העיתון ידיעות אחרונות לאחרונה, שירות המשלוחים של הרשת קיבל את הציון הגבוה ביותר 8.5 ביחס למתחרים בכל הפרמטרים.

שאול ושלום נעמן, מבעלי רשת מחסני השוק, צילום: סיון פרג'

אתר האונליין של הרשת, נגיש ופשוט לתפעול כך שניתן לבצע הזמנה מהירה וליהנות מהיצע רחב במיוחד של מוצרים טריים ואיכותיים מקצביית הפרימיום, מהמעדניה ומהמחלקות השונות. הרשת, מקפידה על שירות משלוחים בסטנדרט גבוה במיוחד ומנחילה את מדיניותה למאות המלקטים בסניפיה, הפועלים תחת הנחיות קפדניות של התו הסגול.

אתר האונליין של רשת מחסני השוק מציג  היצע רחב של מבצעים מהמחלקות השונות המתעדכן באופן תדיר- המבצעים זהים למבצעים המוצגים בסניפים כך שניתן להתעדכן בכל רגע נתון בחנות האונליין, או להצטרף לקבוצת הוואטס אפ הסודית ולעמוד הפייסבוק של הרשת המתעדכנים  מדיי יום.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "בשבועות האחרונים הושקעו מאמצים רבים בתגבור מערך המשלוחים של הרשת באזור אשדוד הן מבחינת היקף המלקטים אשר עברו הכשרה מיוחדת והן במערך השינוע שהפך מהיר יותר, זאת בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. נשמח מאוד להקל ולו במעט בתקופה מאתגרת זו על לקוחותינו ולהקנות להם כלים לצרכנות נבונה וליהנות ממשלוח מהיר, יעיל ואיכותי "

צילום: מחסני השוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן