ערן אלוני, בנו של מפקד ימ"ר לכיש דורון אלוני נפל בקרבות אמש בעזה

בנו של מפקד ימ"ר לכיש נפל בקרבות אמש בעזה

הקונספציה קרסה אבל בצבא משום מה ממשיכים אותה

כוחות צה"ל הזהירו את תושבי צפון רצועת עזה לעזוב את בתיהם לכיוון דרום הרצועה כבר בפתיחת המלחמה, והודיעו להם שמי שישאר באזור ייתכן וייחשב למטרה עבור הצבא.

אסותא קמפיין קל יותר

עם זאת, במקום לאכוף את ההודעה וההתרעות הרבות שניתנו לעזתים שהיו שותפים לטבח של ה 7/10 ולא ברור למה קיבלו אזהרות מישראל במקום שהצבא יתחיל מיד במעשים, השבוע נודע שיש כ 150 אלף עזתים שנשארו בצפון הרצועה.

המחדל הגדול: היתקליות כל כמה שעות מול מחבלים

עצם הישארותם של העזתים במקום, הביא להתיקלויות רבות עם מחבלים שמבקשים לפגוע בכוחותינו באמצעים שונים, לרבות רחפנים, מרגמות, RPG, ויציאה מפירי מנהרות.

לא אחת היו לנו הרוגים באירועים אלו ופצועים רבים בקרב לוחמינו בצפון הרצועה.

חשש לחטיפה הזניק כוחות נוספים למתחם הקסבה

בהיתקלות אמש, בזמן בו הכוחות היו עסוקים בתיאור מתחם קסבה בשג'עיה, נותק קשר עם אחד הלוחמים ועלה חשש שהוא נחטף לתוך פיר מנהרה ממנו יצאו מחבלים שהפעילו מטען נגד כוחותינו.

כוחות רבים הוזנקו למקום, לרבות מפקדי גדודים וחטיבות והקרב נמשך כשלוש שעות ברציפות ובו נפצעו לוחמים רבים והיו גם נופלים בקרב כוחותינו.

כוח 669 שהגיע לחלץ את הלוחמים במבנים נפגע גם הוא, ובין השמות שהותרו לפרסום עד כה בקרב ההרוגים יש את מפקד חפ"ק מח"ט גולני אל"מ יצחק בן בשט, מפקד גדוד 13 בגולני סא״ל תומר גרינברג בן 35 מאלמוג, רס״ן רועי מלדסי בן 23 מעפולה מפקד פלוגה בגדוד 13, רס״ן משה אברהם בר-און בן 23 מרעננה מפקד פלוגה בגדוד 51, סמל אחיה דסקל בן 19 מחיפה לוחם בגדוד 51, סרן ליאל חיו בן 22 משוהם מפקד מחלקה בגדוד 51, רס״ן בן שלי בן 26 מקדרון מפקד פלגת לוחמים ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד (669) ורס״ל רום הכט בן 20 מגבעתיים לוחם ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד (669). בהיתקלות אחרת נפל אוריה יעקבי מאשקלון לוחם בגדוד הפיקוד של הנדסה קרבית. הי"ד.

לפני זמן קצר הותר לפרסום גם שמו של ערן אלוני הי"ד מאופקים, לוחם בגד' 13 של גולני שנפל בקרב בקסבה. ערן הוא בנו של מפקד ימ"ר לכיש, דורון אלוני שנלחם בשבת ה 7/10 יחד עם חברו ג'יאר דוידוב הי"ד שהיה מפקד הימ"ר לפניו ויחד הם קפצו להלחם במחבלים בעוטף עזה.

בעוד שבועיים היה צריך לחגוג שנתיים עם חברתו – אוריה יעקבי הי"ד נפל אמש בקרבות בעזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן