שיפור פרודוקטיביות לעמותות עם תמיכה טכנית מרוחקת

קרדיט לתמונה Freepik

עמותות וחל"צים, ממלאות תפקיד חשוב במיוחד בשירות הקהילה, ובהנעת שינויים חברתיים. כמו כל חברה, גם הן מסתמכות במידה רבה על מחשבים ורשתות, לצורך פעילותם.

באנר דק אסותא

תמיכה טכנית מרוחקת , היא משאב חיוני, עבור חברות לתועלת הציבור וארגונים ללא מטרות רווח, על מנת להבטיח פעילות חלקה של תשתית ה- IT.

מדוע עמותות צריכות שירותי תמיכה טכנית מרוחקת?

ישנן כמה סיבות בגינן דווקא חל"צים ועמותות נדרשים לצרוך שירותי תמיכה טכנית מרוחקת:

מומחיות ומקצועיות

ארגונים ללא כוונת רווח, לרוב, חסרים את המשאבים הכספיים ואת הידע, על מנת להחזיק בעצמם אנשי IT. הם תלויים בעיקר במתנדבים, או בעובדים שאולי חסר להם הידע המקצועי, איך לטפל בבעיות טכניות, ואיך להקים סביבת IT מאובטחת.

תמיכה טכנית מרחוק, ממלאת את הפער הזה, תוך מתן גישה לארגון, למגוון רחב במיוחד של אנשי מקצוע מומחים בתחומם, כולל ניהול רשתות, אבטחת סייבר ופתרון של בעיות תוכנה.

תגובה מהירה ופתרון יעיל של בעיות

כאשר מתעוררת בעיה טכנית, היעילות של הפתרון היא קריטית. תמיכה מרוחקת, מציעה לחל"צים זמן תגובה מהיר במיוחד, לרוב עם זמינות סביב השעון. בזכות התמיכה המרוחקת, טכנאים בתמיכה יכולים להשתלט על המחשב הבעייתי, ולפתור בעיות בצורה מיידית, בלי צורך בביקור פיזי. מה שמתורגם במיידי לזמן השבתה מקוצר, עבודה חלקה יותר, וחיסכון בכספים ציבוריים ובמשאבים קהילתיים.

עלות VS תועלת

כרגיל, עמותות יכולות להשקיע נתח נכבד מהתקציב המוגבל שלהם, בהחזקת מומחה IT, או לשלם לספק חיצוני. אם המלכ"ר לא מצדיק העסקת איש טכני במשרה מלאה, השכרת שירותי תמיכה טכנית מרוחקת, חוסכת להם עלויות גבוהות במיוחד, ומיותרות. מה שמאפשר להן להקצות את אותם משאבים יקרים, לתוכניות עבור הקהילה- המטרה לשמה הם נועדו.

מה יקרה אם לא תשכרו שירותי תמיכה טכנית?

עלולים לקרות כמה מצבים, שניתן להגדיר אותם לעיתים- אף אסון:

  1. יעילות מופחתת: חל"צים עלולים להיאבק באופן יומיומי, בתקלות המפריעות לעבודה הרציפה. העדר סיוע מידי ומתאים, עלול לפגוע ביעילות של הצוות, ואף להחריף עם הזמן. בכך התקלות פוגעות ביכולות של הארגון, להגשים את השליחות שלו בצורה מיטבית.
  2. פרצות אבטחה: ארגונים ללא מטרות רווח, מטפלים לעיתים קרובות בנתונים רגישים, הקשורים למקבלי הסיוע שלהם. אם מדובר על מצב כלכלי או רפואי, ואם מידע פרטי אחר.

בלי מומחיות של חברת שירותי IT לעסקים ,  המלכ"ר עלול להיחשף לאיומי סייבר כמו פרצות מידע, מתקפות כופר, ופעילויות זדון אחרות של האקרים. מה שמערער את האמינות של הארגון, וגם מסכן את פרטיותם ורווחתם הבסיסית, של מקבלי השירות.

  1. עלויות גבוהות בטווח הרחוק: כאשר מסתמכים על איש טכני פרטי, עלולים לשלם עלויות גבוהות על תמיכה, על שירותי חירום, או על הפסד זמן קריטי במצבים מסוימים.

הפסדים כספיים, ייצרו זמני השבתה ארוכים, ובמקרים חמורים, התמודדות עם בעיות כאלו, עלולה אף להביא להפסקת פעילות העמותה.

יזמקו פרו- תמיכה מרוחקת לארגונים ועמותות

אם אתם מנהלי עמותה או חל"צ, נראה שכבר הבנתם, שאתם חייבים שירותים מטעם חברה מקצועית. אנחנו ביזמקו נקים לכם מעטפת מדויקת לצרכים שלכם, כך שתשלמו רק על מה שאתם באמת צריכים.

צרו איתנו קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן