ביקור חיזוק: שר התקשורת ומר רפאל מירילשוילי ביקרו באסותא

ד"ר שלמה קרעי, שר התקשורת ורפאל מירילשוילי מראשי הקונגרס העולמי של יהדות גאורגיה סיירו הבוקר בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד. במהלך ביקורם נפגשו עם הפצועים, הצוות המטפל והנהלת ביה"ח הציבורי אשדוד ששיתפו אותם באתגרי ביה"ח.

באנר דק אסותא

בתום הסיור אמר השר: "הביקור בבית החולים אסותא אשדוד הראה לי עד כמה הצוותים הרפואיים שלנו בכלל ושל בית החולים הזה בפרט, עושים עבודת קודש למען המטופלים ולמען הלוחמים הפצועים שלנו.

התרגשתי מאוד לפגוש שם את אריה ועידן – שניים מלוחמינו שנפצעו. רוח הגבורה המפעמת בהם וההקרבה הגדולה שהקריבו בלחימה בעזה למען כולנו, מהווה מוקד השראה וחיזוק גדול לעם כולו.

 

צילום: דוברות אסותא

אני מאחל להם ולכל פצועינו רפואה שלמה ומהירה בעזרת השם, ומצדיע להם, לצוותי הטראומה ולצוותים הרפואיים כולם בבית החולים אסותא באשדוד".

מר רפאל מירילשוילי הוסיף על דבריו ואמר: "כשאתה פוגש את חיילנו הגיבורים שנלחמו ונלחמים על היכולת של כולנו להמשיך לגור בארץ שלנו, אתה מרגיש גאווה עצומה. יש כאן עם אחד, עם עבר משותף ועתיד בלתי נפרד. יש לנו במה ובמי להיות גאים".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי אמור היה אף הוא להצטרף לסיור אך הדבר נבצר ממנו משום שנקרא בדחיפות למשפחה של פצוע קשה, תושב העיר, שמאושפז בביה"ח שיבא. את העירייה ייצגה הגברת אריאלה רוזנבאום.

צילום: דוברות אסותא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן