בחירת מראות לבית – מספר טיפים חשובים

קרדיט לתמונה Freepik

בוודאי שמתם לב איך אנשים רבים מאטים את הקצב כשהם עוברים ליד מראה. להעריץ את עצמכם, לסדר את השיער או פשוט לבדוק את המראה שלכם זה עניין פשוט, אבל זה נותן לכם ביטחון עצמי.

אסותא קמפיין קל יותר

לכן, היום מראה הפכה לתכונה אינטגרלית בכל בית. בנוסף למטרתו העיקרית, מראות הפכו לפריט דקורטיבי. ולא בכדי, כי כיום יש מגוון רחב של דגמים המתהדרים בגדלים שונים, עיצובים ואפילו במגוון סגנוניים. הודות למגוון רחב של מוצרים, אתם יכולים לבחור מראה אידיאלית לקישוט כל עיצוב פנים.

איך בוחרים את המראה הנכונה?

מראה מוארכת בצורת מלבנית או אליפסה תעזור להעלות חזותית את רמת התקרה ולהפוך את החדר למרווח יותר. אותה שיטה פועלת להרחבה אופקית של החלל, רק שאתם צריכים לתלות את המראה ברוחב. מראה מסוגננת ועגולה אידיאלית לחדר האמבטיה. מודלים עם מנורות LED פופולריים מאוד עבור חדר כזה.  בעת בחירת המרה לחדר שלכם, מומלץ לשים דגש על מספר מאפיינים:

  • איכות השתקפות – ההשתקפות לא צריכה לעוות את התמונה.
  • קצה המראה – זה צריך להיות מלוטש היטב. אם הקצוות נחתכים באופן לא מקצועי, סביר שהם לא יהיו חלקים וללא סדקים.
  • כתמים קטנים – כדי לזהות אותם, אתה צריך לבחון את המוצר באור טבעי.
  • הצד האחורי של המראה – בדיוק כמו הצד הקדמי, גם הצד האחורי צריך להיות אחיד וחלק ללא פגמים.
  • יחס בין גודל ועובי הזכוכית – אם המראה גדולה והעובי שלה קטן, אז התמונה תתעוות.

בוחרים מראה בהתאם למיקומה

 כיום, היצרנים מציעים מגוון עצום של צורות, גדלים ועיצובים. וזה די קשה לבחור רק אפשרות אחת, כי כל המראות נראות נהדר. כדי איכשהו להקל על הבחירה שלכם, חשוב להבין לאיזה חדר אתם צריכים לבחור דגם זה או אחר.

מראת קיר, כפי שאולי ניחשתם, מותקנת על הקיר. לעתים קרובות דגימות כאלה נמצאות בחדר האמבטיה או בחדר הילדים. הם קטנים בגודלם ועשויים בצורות שונות: מעגל או מלבן מסורתי ועד לצורות יוצותא דופן ביותר. אולי מראה על הקיר היא האפשרות הנפוצה ביותר, מכיוון שהיא קלה להתקנה, ובשל מידותיה הקטנות, היא יכולה לשמש לעיצוב כמעט כל חדר.

מראה שולחן היא הזדמנות לקשט שולחן ליד המיטה או שולחן איפור. מראות אלו מגיעות עם מסגרת מתכת או פלסטיק ובסיס יציב. המראה השולחנית הקטנה קלה להובלה ואינה תופסת הרבה מקום.

אם אתם מחפשים מראה למסדרון, אז תנו עדיפות למוצרים גדולים יותר. מראה עומדת בצורה מלבנית גדולה תתאים בצורה מושלמת לכל מסדרון, היא תרחיב את החלל, ותוכלו להסתכל על עצמכם באורך מלא לפני שאתם יוצאים לפגישה חשובה.

מראות בעיצובי פנים מודרניים

לאחר שלקחתם בחשבון את כל קריטריוני הבחירה של מראות למגוון החדרים בבית, וככל הנראה, לאחר שהחלטתם על דגם ספציפי, בדרך שלכם אתם עלולים להיתקל בקושי נוסף – עיצוב המראה. אם הפנים של הבית שלכם מעוצב בסגנון קלאסי, אז העדיפו דגמים לקוניים או דגמים עם מסגרת ברונזה. העיצוב המפואר שלהם הוא תענוג. מוצרים כאלה משנים מיד את האווירה של חלל וממלאים אותו בפאר וחן מסוים.

אבל מה צריכים בעלי דירות מודרניות לעשות אם הם רוצים לרכוש מראה דקורטיבית? במקרה זה, מומלץ  לבחור במראות מוארות. מסיבה כלשהי, אנשים רבים חושבים שדגמים כאלה יתאימו יותר במכוני יופי או אזורי צילום. עם זאת, מראות מוארות משתלבות בצורה מושלמת בעיצוב של חדר שינה מודרני, סלון ואפילו מסדרון. יש להם את היתרונות הבאים:

  • יצירת תאורה נוספת בחדר;
  • קלות שימוש במיוחד בחושך;
  • מבחר עשיר;
  • צריכת חשמל נמוכה.

לעתים קרובות, מראה עם תאורת לד מותקנת בחדרים בהם יש צורך בתאורה נוספת. זה מאפשר לכם לראות את כל הפרטים של ההשתקפות שלכם. אלמנט פונקציונלי זה יקשט כל פנים ויהפוך אותו למעניין ויוצא דופן. את המראות במחיר המשתלם ביותר ניתן להזמין באתר של מג'יק מומנטס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן