בינת תקשורת ונמל אשדוד: טרנספורמציה דיגיטלית והגנת סייבר בתעשייה

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד אירח במסגרת מערך החדשנות של נמל אשדוד את פורום Industry 4.0 של בינת תקשורת מחשבים

 אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, אירח את פורום Industry 4.0 של בינת תקשורת מחשבים במסגרת מערך החדשנות של הנמל. המפגש, שהתקיים תחת הכותרת "חדשנות במערכות טכנולוגיה תפעולית והגנה עליהן בצל המלחמה", עסק בקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתעשייה הישראלית.

באנר דק אסותא

הכנס, שנערך בשיתוף עם בינת תקשורת מחשבים, כלל השתתפות של בכירים רבים, ביניהם אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת, אלברטו חסון, סמנכ"ל ו-CISO ב-ICL Group, ועוד.

בר יוסף בירך את הפורום ואמר: "נמל אשדוד, הנמל הלאומי של ישראל, גאה לארח את הפורום החשוב הזה. כנכס אסטרטגי לאומי, אנו משקיעים משאבים רבים בתחום החדשנות לאורך השנים ורואים בכך חשיבות רבה, במיוחד בתקופה המורכבת והמאתגרת שאנו חווים מאז ה-7 באוקטובר."

בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת, הוסיף: ״המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על תשתיות ה-ICS הקריטיות של מדינת ישראל. אחד החוסנים הכלכליים החשובים ביותר שיש לכל מדינה הוא התשתיות הפיזיות שלה: כבישים, נמלי ים ותעופה, תשתיות תקשורת, מים, חשמל ומפעלי ייצור תעשייתיים. מערכות ה-ICS הקיימות שנים רבות בתשתיות הקריטיות של מדינת ישראל מושתתות על פרוטוקולים וטכנולוגיות שונות המשיקות לעולם ה-IT. עלינו כאינטגרטור מוביל לסייע בחיבור בין העולמות האלו".

הכנס עסק בנושאים שונים הקשורים לחדשנות טכנולוגית בתעשייה, תוך התמקדות בהיבטים של הגנה על תשתיות ICS.

הפורום היווה פלטפורמה חשובה לחילופי ידע ולדיון בין מומחים מהתעשייה, מהאקדמיה ומגורמים ממשלתיים בנושאים אלו.

הכנס תרם רבות לקידום החדשנות הטכנולוגית בתעשייה הישראלית ולשיפור ההגנה על תשתיות ICS קריטיות.

קרדיט: צילום דוברות נמל אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן