ד"ר אלי לחמני הודיע על פרישתו של עו"ד אלירן זיגלר: "מצדיע לך אחי, אתה מלח הארץ"

ד"ר אלי לחמני – המועמד המוביל לראשות העיר אשדוד ויו"ר סיעת "אשדוד תנצח" מודיע היום (שישי) על פרישתו של מועמד הסיעה עו"ד אלירן זיגלר מהרשימה, בעקבות ההסכם הצה"לי לפיו מועמדים יעזבו את שירות המילואים ויתמקדו בבחירות המוניציפליות.

באנר דק אסותא

לדברי ד"ר לחמני, "מאז השבעה באוקטובר נמצא עו"ד אלירן זיגלר בשירות מילואים ומגן על המולדת. השבוע אלירן שנמצא בשמ״פ, צלצל אליי מתוך הלחימה, וביקש שנפעל להוציא אותו מהרשימה משום שהוא רוצה להמשיך את תרומתו במאמץ המלחמתי.

הוא אמר לי: 'אלי, אני מוכרח להמשיך להגן על המדינה' והבנתי. האיש הזה הוא החומר הכי טוב שיכול להיות. אדם איכותי משכמו ומעלה, עזב את האשה, את הבית, את העבודה המכובדת, כדי להילחם בארגון הטרור חמאס ובמחבלים הארורים שפגעו בבשר מבשרנו ומייחלים למוטט אותנו. אז מי אני שאעצור את שליחותו?

אני כל כך מאמין בבחור הזה, ואין לי ספק שיגיע לגדולות – גם בהיבט הציבורי. נכון, הסיעה מפסידה והעיר מפסידה דמות איכותית שאין כדוגמתה, אך המדינה מרוויחה. ברור לי כי לאחר הלחימה הוא ייתן יד כדי לעשות טוב לקהילה כאן, עד ההזדמנות הפוליטית הבאה.

אני גאה בעו"ד זיגלר על מי שהוא, גאה שהוא חלק מתומכי הסיעה ובעיקר מצדיע לך, אלירן, אם אתה קורא את זה. מצדיע לך אחי, אתה מלח הארץ ואני גאה בך כאב שגאה בבנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן