איך לחגוג חתונה קסומה במסעדה

חתונה במסעדה

חשקה נפשכם להינשא באווירה אינטימית וליהנות תוך כדי מחוויה קולינארית בלתי נשכחת?
חתונה במסעדה הפכה לקונספט מועדף בקרב זוגות אוהבים רבים. המטעמים המשובחים, האטמוספירה העוטפת ברוגע, התפאורה הייחודית והשירות המסור.
פורמט זה עשוי להתאים מאוד לחתונות קטנות מצומצמות בכמות המשתתפים, בהן מעוניינים לשמור על קרבה בין האורחים והמוזמנים ובין המארגנים, לחסוך בשטח מבלי לחסוך בהשקעה בפרטים החשובים ביותר.

באנר דק אסותא

סיפור אהבה בנוסח קולינרי

יש הרבה מאוד יתרונות לחתונה במסעדה שכדאי להכיר כאשר בוחנים מסעדות לחתונה קטנה. ראשית, מסעדה תפורה לחובבי האוכל, הפודיס למיניהם, האוכל נרקח בו במקום ויוצא בזמן אמת ואפשר להתאים את התפריט לפי הטעם האישי של הסועדים.
שנית, מסעדה היא חלל קטן יחסית שמתאים לחתונות בוטיק וניתן לבחור בין לשכור את כל השטח של המסעדה או רק חדר VIP לאירוע קטן במיוחד או לחגיגה של אחרי החופה.

בעת ארגון והפקה של חתונה קטנה במסעדה חשוב מאוד לבחור מסעדה בלוקיישן גיאוגרפי אסטרטגי, שיהיה פשוט יחסית לאורחים להגיע מכיוונים שונים וליהנות מאירוע מושקע. מקום נגיש תחבורתית מבחינת ערוצי ואמצעי תחבורה, חנייה מסודרת סמוכה למסעדה.
אל תתפשרו על מסעדה בעלת שם שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חפשו חוות דעת והמלצות על המסעדה ועל אירוח של חתונה במסעדה עצמה.
התייחסו לסגנון הגסטרונומי של המקום מבחינת השף שמוביל והמוניטין שלו וכן הקונספט העיצובי, אופי האוכל ופרטים שחשובים לכם כמו למשל, כשרות. בדקו זמינות של המקום לארח אירוע כמו חתונה מבחינת תכולה והתאמה למספר הסועדים וכן אפשרויות של השכרת החלל או חדר VIP.
התייחסו גם לשירותי בר ולאפשרויות שונות ורכיבים בתפריט: מהראשונות דרך העיקריות ועד הקינוחים ואדפטציה להעדפות תזונתיות שונות כמו ללא גלוטן, צמחונים וטבעוניים. בדקו שיש מבחר הן מהחי והן מהדגה, כולל התאמה לעונות השנה, שימוש ברכיבי גלם איכותיים ועוד.

סעודה משובחת בדרך לחופה

שימו דגש מיוחד על האווירה במקום האם ניכרת השקעה בפן הדקורטיבי האומנותי, בחירת גופי תאורה, בר מרשים ביופיו, ריהוט אלגנטי, שימוש בפריטי טקסטיל מיוחדים ואם ניתן גם לשנות סידורי שולחן לפי העדפה וכן למתג את המקום בצבעוניות או באלמנטים שמתקשרים לקונספט הנבחר של האירוע.

כדאי להיפגש עם השף לפני החתונה על מנת לגבש תפריט סופי ולהחליט גם על הדרך בה ייבחרו האורחים את המנות מתוך איזה היצע וכן לבחון אפשרויות למנות ייחודיות, קוקטיילים אקזוטיים, סידורי שולחן ופריטים שמשלימים אווירה כמו פלייליסט שיתנגן במהלך קבלת הפנים או הסעודה.
אם בכוונתם להוסיף תוכנית אומנותית עם ערך מוסף יש לבחון את התאמת התשתית הטכנית מבחינת תאורה, סאונד, אמצעי הקרנה על מנת להוציא את החזון אל הפועל במיוחד אם מדובר בתוכנית בידור חי כמו הופעה חיה, קריוקי וכדומה.
אל תשכחו לייצר אינטגרציה נכונה בין כל הגורמים המעורבים: לחבר בין הצלם, התקליטן, מפעילי האטרקציות, מעצב אירועים וכדומה בין הצוות של המסעדה על מנת שיוכלו לעבוד בשיתוף פעולה מלא לפני ובעת האירוע.

החליטו גם על לוחות הזמנים וזרימת האירוע על התחנות והשלבים השונים כמו למשל, כניסה מרשימה פנימה, פריסת שטיח אדום, הגעה ברכב יוקרתי ומפואר, אולי שיר פתיחה מעניין. החליטו אם לקיים את החופה באזור ובסביבה של המסעדה אם יש למשל חצר צמודה או להגיע למסעדה עם האורחים רק לאחר קיום החופה עצמה, למשל, בביתכם או בבית כנסת סמוך.

היו יצירתיים וביחד עם צוות המסעדה שמבין בהפקות במסעדות, תוכלו לתכנן עבורכם חתונה קסומה באווירה ייחודית – הנאה צרופה שתזכרו כל החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן