ניצחון פרטי: נפצע קשה במלחמה ואיבד חברים, זכה לאחוז בבתו הבכורה

סרן במילואים עומר רבי, שנפצע קשה במלחמה ואיבד חברים, זכה לאחוז בבתו הבכורה היום בבית הרפואה הציבורי אסותא אשדוד

 מזל טוב גדול למשפחת רבי מניר גלים. אתמול, אמש, ילדה ליאב רבי את בתה הבכורה בבית הרפואה הציבורי אסותא אשדוד. האירוע המרגש מגיע לאחר חודשים קשים עבור בני הזוג, שכן עומר רבי, אביה של התינוקת, גויס למילואים בצו 8 בשמחת תורה. ונפצע קשה באירוע פיצוץ מטען.

באנר דק אסותא

עומר, סרן במילואים, שירת כסגן מפקד פלוגת הפלס"ר של גדוד 697 בחטיבה 551. באירוע הפיצוץ, הוא נפצע קשה יחד עם 5 מחבריו, כאשר 4 נוספים נהרגו. עומר פונה במסוק לבית הרפואה, שם עבר טיפול ושיקום במשך כחודש. למרות פציעתו הקשה, הוא התעקש לשוב ללחימה לצד חבריו לנשק וכך עשה.

במקביל, אף אשתו, ליאב רבי, גוייסה למילואים כקצינת מילואים בפיקוד דרום והיא בתחילתו של ההריון הראשון.

כל אותה תקופה, אשתו ליאב, ליוותה אותו ותמכה בו. אתמול, כאמור, ילדה ליאב את בתם הבכורה אמש (יום שני) בבית הרפואה אסותא אשדוד.

"הדבר שנתן לי כוחות בכל אותה העת בבית החולים ובלחימה היא תפיסת האחריות ללוחמים, החשיבה והדאגה לאשתי ולתינוקת שבדרך", אמר עומר. "לא מובן מאליו שעומר ניצל מהאירוע ונמצא לצידי ולצד ביתנו הבכורה. זה הניצחון הפרטי שלנו על כל המבקשים לפגוע בנו", הוסיפה ליאב.

עומר וליאב ביקשו להודות לכל אלו שסייעו להם לאורך הדרך הקשה, ואמרו: "אנחנו שמחים בזכות שניתנה לנו ולעולם לא נשכח את אלו שבזכותם כל זה מתאפשר".

סיפורם של עומר וליאב רבי הוא סיפור של גבורה, אהבה ועמידות רוח יוצאת דופן. אנו מאחלים להם ולבתם הבכורה בריאות, אושר וכל טוב

קרדיט: אוהד יחזקאלי מנהל שיווק ודובר ביה"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן