V.I.P: מחבל הנוחבה הועבר לאשדוד – הפגנה היום מול אסותא

המחבל בחדר האשפוז, צילום: רץ ברשת - לפי ח.ז.י. 27א

מחבל אכזרי שזכה לקבל טיפול רפואי מסור במרכז הרפואי הדסה הר הצופים הועבר מהמקום בעקבות מחאה ציבורית שנוצרה נגד ההחלטה לאשפז אותו כ VIP, ובהודעה שיצאה מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי הוא הועבר למתקן ביטחוני.

באנר דק אסותא
המחבל בחדר האשפוז, צילום: רץ ברשת - לפי ח.ז.י. 27א
המחבל בחדר האשפוז, צילום: רץ ברשת – לפי ח.ז.י. 27א

נזכיר שלפני חצי שנה, מחבלי החמאס שחדרו לישראל כרתו איברים מגופם של תושבי עוטף עזה ומשתתפי מסיבה הנובה, רצחו ילדים ותינוקות, ערפו את ראשיהם, ואף הכינו ערימה של כ 40 תינוקות ופעוטות ושרפו אותם, וזה רק חלק מהאירועים שהתרחשו ב 7/10 על ידי מחבלי הנוחב'ה של החמאס, להם שותף המחבל שמאושפז כעת תחת אבטחה במרכז הרפואי אסותא כאן באשדוד.

בהודעה שיצאה מהמרכז הרפואי הדסה אתמול בשעות הערב נמסר: " העצור הבטחוני אשר טופל בהדסה הר הצופים בהוראת משרד הבריאות וצה״ל, הועבר כעת על ידי כוחות הביטחון למתקן כליאה בטחוני".

מהמרכז הרפואי אסותא אשדוד נמסר לפני זמן קצר: " מדובר בעציר בטחוני שהובא ונמצא באחריות משרד הבריאות, הצבא וייתר גורמי הבטחון. ביה"ח לא מכיר או מעודכן בנסיבות מעצרו של עציר זה או אחר וביה"ח איננו צד היכן יטופל. ככל שיש שאלות בנושא – נכון לפנות למשרד הבריאות".

מהרגע בו התגלו הדברים הוחלט על ידי תושבי העיר לצאת להפגין נגד ההחלטה לאשפז את המחבל באסותא אשדוד ונכתב: " 🔴🔴🔴 חברים היום (ה') בשעה 15:00 כולנו באסותא נמחֶה בצורה מכובדת על הביזיון שבו בית החולים באשדוד מטפל במחבלים נואבה ימ"ש. בדקות הקרובות נשלח פרטים נוספים לאיזו מחלקה מגיעים. 🔴🔴🔴"

שנאי ענק במשקל 296 טון – חשמל זורם דרומה – אשדודים:

שנאי ענק במשקל 296 טון – חשמל זורם דרומה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן