כיצד שירותי ייעוץ הסייבר של PwC NEXT יכולים לשפר את האבטחה הדיגיטלית שלכם?

 

בעולם המקושר של ימינו, החשיבות של סייבר אבטחה אינה ניתנת להמעטה. עם התאוצה של טרנספורמציה דיגיטלית בכל התעשיות, איומי סייבר התפתחו הן במורכבות והן בנפח, ומציבים אתגרים חסרי תקדים בפני עסקים ברחבי העולם. התלות בתשתיות דיגיטליות פירושה שפגיעויות עלולות להשפיע באופן נרחב, מהפסדים כספיים ועד פגיעה במוניטין. מציאות זו מדגישה את החשיבות של אימוץ אמצעי סייבר אבטחה חזקים. שירותי הייעוץ של PwC NEXT בתחום הסייבר אבטחה עומדים בחזית המאבק הזה, ומציעים פתרונות מתוחכמים שנועדו להגן ולהעצים עסקים בעידן הדיגיטלי.

באנר דק אסותא

מהי מודיעין איומים סייבריים וכיצד הוא יכול להגן עליך?

מודיעין איומים סייבריים (CTI)  הוא רכיב קריטי באבטחת סייבר הכרוך באיסוף, ניתוח והפצה של מידע על איומים קיימים ופוטנציאליים העלולים לפגוע בארגון. גישה פרואקטיבית זו לאבטחה מאפשרת לעסקים להבין את הטקטיקות, הטכניקות והנהלים של שחקני איומים, ומעניקה להם את הידע לחזק את הגנותיהם מפני התקפות לפני שהן מתרחשות.

PwC NEXT מנצלת את הרשת הגלובלית שלה כדי להציע שירותי CTI ללא תחרות. באמצעות מנוי מודיעין, לקוחות מקבלים גישה למגוון רחב של הזנות מחווני תקיפה, חתימות קנייניות ודיווחי מודיעין גלובליים. שפע מידע זה לא רק מתריע בפני עסקים על איומים מיידיים, אלא גם מציע הבנה רחבה יותר של נוף האיומים הסייבריים. על ידי שילוב CTI באסטרטגיית האבטחה שלהם, ארגונים יכולים לצפות התקפות, לזהות פגיעויות ברשתות שלהם וליישם נגד-אמצעים מותאמים אישית. כתוצאה מכך, עסקים אינם רק מגיבים אלא פרואקטיביים בגישתם לאבטחת סייבר, ומפחיתים משמעותית את פרופיל הסיכון שלהם ומבטיחים שהפעילות שלהם תישאר ללא הפרעה ומאובטחת.

כיצד תמיכה בזיהוי מתקפות מגנה על הארגון שלך?

תמיכה בזיהוי מתקפות פועלת כמערכת התרעה מוקדמת עבור הארגון שלך, ומציעה שכבת הגנה שהיא גם בזמן וגם מדויקת. בתחום הסייבר, היכולת לזהות מתקפה במהירות יכולה להיות ההבדל בין תקרית קטנה לבין פריצה הרסנית. תמיכת זיהוי מתקפות של PwC NEXT נועדה לשפר את ערנות הארגון שלך, לספק תובנות מפורטות על מתקפות חדשות, שחקני איום ותוכנות זדוניות שלהם.

שירות זה מסייע בהבנת שלל האיומים האורבים בסביבה הדיגיטלית או שעלולים להיות מוסתרים בתוך הרשת שלך. על ידי אספקת פרטים מדויקים על איומים מתעוררים, PwC NEXT מאפשרת לארגונים לזהות ולהגיב לפעילויות זדוניות לפני שהן יוכלו לגרום נזק. גישה מקדימה זו חיונית לשמירה על שלמות וסודיות של מידע רגיש.

יתר על כן, תמיכת זיהוי מתקפות מעצימה ארגונים בידע לחזק את הגנותיהם מפני איומים ספציפיים. על ידי התעדכנות לגבי וקטורי התקפה וטכניקות חדשות בהן משתמשים פושעי סייבר, חברות יכולות להתאים את אמצעי האבטחה שלהן להיות יעילות וגמישות יותר. אסטרטגיית הגנה ממוקדת זו לא רק משפרת את תנוחת האבטחה אלא גם משפרת את הקצאת המשאבים לאיומי הסייבר הדחופים ביותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן