נמל אשדוד מינה מנכ"ל חדש: רו"ח ניסן לוי

אתגר חדש לניסן לוי: מונה למנכ"ל נמל אשדוד על רקע מלחמת חרבות ברזל

 דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר היום את מינויו של רו"ח ניסן לוי לתפקיד מנכ"ל החברה. המינוי כפוף לאישור ועדת המינויים ברשות החברות הממשלתיות ואישורם של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב והממונה על רשות החברות השר דודי אמסלם.

באנר דק אסותא

לוי נכנס לתפקידו בתקופה מאתגרת עבור הנמל, כשברקע מלחמת חרבות ברזל והתחרות הגוברת בין הנמלים בענף.

עם זאת, דירקטוריון הנמל הביע ביטחון שביכולתו של לוי לנווט את החברה קדימה. יו"ר הדירקטוריון, שאול שניידר, ציין: "בחרנו בניסן לוי מתוך אמונה ביכולתו לנווט את הספינה במים הסוערים של התקופה. חשוב לנו בנמל אשדוד, במיוחד לאור האתגרים הרבים, להבטיח רציפות ניהולית ואנו בטוחים שבעזרת הניסיון הרב והערכים שלוי מביא עימו לתפקיד נוכל להצעיד את נמל אשדוד קדימה, לצמיחה ולהמשיך ולהניע את הכלכלה הישראלית."

ניסיון רב בתחום הפיננסים

לוי בעל קריירה ענפה בתחום הפיננסים, ובתפקידיו האחרונים כיהן כסמנכ"ל בבנק מזרחי טפחות, שם ניהל את חטיבות תכנון, תפעול ונכסי לקוחות וחטיבת ההון האנושי, משאבים ותפעול. קודם לכן שימש כסמנכ"ל וכמשנה למנכ"ל בבנק ירושלים.

לוי הינו בעל תואר ראשון בהצטיינות (BA) בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בהצטיינות (MBA) במנהל עסקים מאותה אוניברסיטה. הוא מוסמך כרואה חשבון ומשרת במילואים בדרגת רס"ן ביחידת חי"ר.

ציפיות גבוהות

הנהלת נמל אשדוד מצפה מלוי שיוביל את החברה לצמיחה ולהתמודדות מוצלחת עם האתגרים העומדים בפניה. לוי ידוע כמנהל מנוסה ומוערך, בעל יכולות ניהוליות גבוהות, הבנה מעמיקה בתחום הכלכלה והפיננסים ויכולת להוביל צוותים גדולים.

אין ספק שמינויו של לוי יעורר עניין רב בתחום הספנות והנמלים בישראל, וכולם יהיו סקרנים לראות כיצד יתמודד עם המשימות המאתגרות הממתינות לו בתפקידו החדש.

בתמונה: ניסן לוי
צילום: גבריאל סטרוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן