שדרוג חסר תקדים: 1,720 מקלטים פרטיים באשדוד

עיריית אשדוד אירחה את עובדי משרד הבינוי והשיכון מחוז ירושלים לביקור בעיר

עיריית אשדוד אירחה את עובדי משרד הבינוי והשיכון מחוז ירושלים לביקור בעיר, במעמד מנהל המחוז, גדי מארק. מארק הביע את תודתו לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ולמנכ"ל העירייה אילן בן עדי על החברות והשותפות בקידום פרויקטים משותפים, ובמיוחד על הסכם הגג. הוא ציין כי תחת הנהגתם העיר תמשיך לצמוח ולשגשג.

באנר דק אסותא

לפני מספר חודשים, יצא לדרך מבצע לשדרוג המקלטים הפרטיים בעיר, בתמיכת משרד הבינוי והשיכון שהעביר תקציב של כ-8 מיליון ש"ח למיזם. במסגרת המבצע, שודרגו 1,720 מקלטים פרטיים, מהלך אשר שיפר משמעותית את תחושת הביטחון של מאות תושבים.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ציין כי שדרוג המקלטים הוא נתון חסר תקדים והודה לשר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף על התקציב המשמעותי. הוא הדגיש כי שדרוג המקלטים הפרטיים בעיר חיזק את תחושת הביטחון של התושבים.

במקביל להמשך הלחימה במבצע "חרבות ברזל" ולהתחממות בגזרה הצפונית, שופצו ושודרגו מעל 1,700 מקלטים בעיר בזכות התקציב שהוקצה על ידי משרד הבינוי והשיכון – אחד התקציבים הגדולים ביותר שניתן לעיר במדינת ישראל. תושבים רבים מרגישים שתחושת הביטחון והחוסן שלהם התחזקה בעקבות הפרויקט.

ליאור לוי, מנהל התחדשות עירונית בעיריית אשדוד, הודה למשרד הבינוי והשיכון על הסיוע בשדרוג המקלטים ברובעים הוותיקים בעיר. הוא הדגיש שמדובר בפרויקט חשוב ומהגדולים ביותר שנעשו בארץ, המשפר את תחושת הביטחון ואיכות החיים של התושבים.

במסגרת התוכנית בוצעו עבודות חשמל בכ-520 מקלטים, כולל התקנת תאורת חירום ושלטים זוהרים, תיקון והשמשת 70 חלונות, החלפת 75 דלתות, התקנת 105 מאחזי יד, ביצוע עבודות איטום, תיקוני בטון וצביעה ב-5 מקלטים, עבודות ניקוז ותיקון צינורות ביוב, ריצוף 105 מקלטים וצביעת מעל 80 מקלטים.

במהלך הביקור, עובדי משרד הבינוי והשיכון מחוז ירושלים, יחד עם מנהל המחוז, לקחו חלק במיזם וצבעו 3 מקלטים ברובע ד'. בנוסף, הם סיירו במרכז המבקרים העירוני בבית אריה קלנג וקיבלו סיור רכוב בעיר בליווי נציג תיירות אשדוד.

צילומים : מיקי אדרי
צילומים : מיקי אדרי
צילומים : מיקי אדרי
צילומים : מיקי אדרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן