"אקדחים חמקמקים": אחרי 10 חודשים של חיפוש נמצאו 4 אקדחים שנגנבו

10 חודשים אחרי: משטרת אשדוד סוגרת מעגל – איתרה 4 אקדחים שנגנבו

פריצת דרך משמעותית בחקירת גניבת כספת שהכילה כלי נשק מאשדוד לפני 10 חודשים: הבוקר, בעקבות פעילות מודיעינית ממוקדת, איתרו בלשי משטרת אשדוד 4 אקדחים שנגנבו מהכספת והוסלקו בחורשה בדרום הארץ.

באנר דק אסותא

הפרשה החלה באוגוסט 2023, כאשר דווח במשטרה על פריצה לדירה ברחוב מצדה באשדוד. מהדירה נגנבה כספת במשקל 150 ק"ג שהכילה 4 אקדחים, תחמושת ותכשיטים יקרי ערך.

חוקרי תחנת אשדוד פתחו בחקירה מאומצת לאיתור הכספת והחשודים במעשה. במהלך החקירה הצליחו החוקרים להתחקות אחר דפוס פעולתם של החשודים, וחשפו כי הם הגיעו לדירה במשאית השייכת לאחד מהם, פרצו לדירה באמצעות מפתח מותאם ושם עקרו את הכספת שהייתה מעוגנת לרצפת חדר הממ"ד.

עוד חשפו החוקרים, כי מיד לאחר מכן עזבו החשודים את המקום ונסעו לחורשה ליד מושב ינון, שם פרצו את הכספת באמצעות כלים חשמליים וגנבו את תכולתה.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר, לעצור ולהביא לדין בגין ההתפרצות ונשיאת כלי נשק שני נאשמים תושבי קריית מלאכי בשנות ה-40. עם זאת, מקום מחבואם של הנשקים נותר לא ידוע.

חוקרי תחנת אשדוד, בסיוע משרד המודיעין והבילוש, המשיכו לאורך החודשים האחרונים בביצוע פעולות חקירה במטרה לאתר את מיקום הנשקים. הבוקר, התקבל מידע מודיעיני מדויק אודות מיקומם של האקדחים בחורשה סמוך לקריית מלאכי. בלשי המשטרה הגיעו למקום, איתרו את האקדחים והחרימו אותם.

"זוהי סגירת מעגל משמעותית," ציינו במשטרה. "10 חודשים אחרי אירוע ההתפרצות, פעילות מודיעינית נחושה היא זו שהובילה לאיתור הנשקים, שיכלו בקלות רבה למצוא את דרכם לידיהם של עבריינים או פעילי טרור. הנאשמים כבר יושבים מאחורי סורג ובריח, וזהו למעשה המסמר האחרון בתיק החקירה המורכב שנוהל נגדם."

קרדיט דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן