מתנות לראש השנה

קרדיט תמונה FREEPIK

ראש השנה, החג שמתחיל בקול תרועה גדולה את לוח השנה העברי, הוא זמן של הרהורים, תפילה וחגיגה עם הקרובים והאהובים. זה גם זמן לתת ולקבל מתנות כדי להראות הערכה לאלו שמתחילים איתנו את השנה החדשה ולאלו שהיו בשבילנו במהלך השנה החולפת.
מציאת המתנה המושלמת לראש השנה יכולה להיות דרך משמעותית לבטא את איחוליכם לשנה הקרובה. בין אם אתם מחפשים מתנות מסורתיות שתמיד עובדות, או מתנות יצירתיות עם טוויסט מעניין, תוכלו למצוא אצלנו כל מה שתרצו כדי לרגש ולהפתיע את היקרים לכם.

באנר דק אסותא

מתנות מסורתיות לראש השנה

  1. המתוקה – כלי לתפוח בדבש
    אי אפשר להתעלם מהסמליות שמייצג המנהג המקסים והטעים הזה. שנה מתוקה ופורייה בפתח, וכלים יפים לדבש או לתפוחים הן מתנות קלאסיות ומנצחות תמיד. בפשטות ובקלות תוכלו למצוא אצלנו סט מתוק וארוז יפה של דבש איכותי בכלי מהודר עם מקום לתפוחים טריים.
  2. החדה – סט קרש חיתוך וסכין לחלות מתוקות
    ראש השנה הוא חג ארוך מהרגיל ובמקרה השנה הוא מתקיים יחד עם סעודת ליל שבת, כך שזוהי מתנה פרקטית ומהודרת למי שנהנה לארח ארוחות שבת וחג גם יחד. תוכלו למצוא כאן סט מהודר ואסתטי שירגש כל בית מארח.
  3. המתוחכמת – שופר דקורטיבי ואומנותי
    קול השופר הוא חלק בלתי נפרד מתחושות החג וממנהגי ראש השנה, המסמלים חזרה בתשובה והתעוררות רוחנית. למתארחים ולמארחים המיוחדים מבינכם, תוכלו למצוא אצלנו גם שופרות מעץ או ברזל כקישוט אומנותי לחלל הבית, ובמתן שופר כמתנה לחג, תהיו בטוחים שזוהי אחת המתנות הבלתי נשכחות שיכולה להיות עבור מי שאוהבים.

מתנות יצירתיות ומודרניות

למקוריים וליצירתיים מבינכם, יש גם מתנות מיוחדות. אם אתם מתארחים אצל סבא וסבתא, הם בוודאי ישמחו לקבל מתנה שכוללת גם תמונות משפחתיות ונחת מהנכדים ומהמשפחה המורחבת, כך שלוח שנה מותאם אישית שכולל תאריכים, חגים, תמונות ואיחולים יכול לשמח אותם מאוד.
אם אתם מתארחים השנה אצל חברים, תוכלו לארוז בקבוק יין או אלכוהול משובח לצד צנצנת דבש איכותי וכלי קטן לאירוח כמו קערת סלט או קרש חיתוך מעץ, לארוז יחד בסלסלה ולהגיש לצד חיבוק גדול ותודה מהלב.
לאומנותיים שביניכם, נוכל להציע מגוון מתנות יודאיקה מקוריות המשקפות את היופי שבמסורת ובאמונה היהודית. בין אם מדובר בתמונה מסורתית עם פסוק מהכתובים או בקישוט מודרני לבית עם מגן דוד או אפילו בית מזוזה מושקע ויפה – תוכלו להביא את הטעם האישי שלכם לתוך מתנה מיוחדת עבור אלו שראויים להוקרת התודה שלכם.

בייחוד בימים מורכבים אלו, כשאנחנו קרבים לתקופה עמוסה ריגשית ומנטלית – חשוב לכולנו להוקיר ולאהוב את החשובים באמת.
לקראת ראש השנה, תנו למתנות שלכם לעשות זאת בפשטות ובאהבה. שנזכה כולנו לאחדות, התחדשות ושמחה ולשנה מלאה בבריאות ואושר. שנה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן