עוברים דירה ? הובלות לשירותכם

 

מעבר דירה דורש המון עבודה. אריזה של כל הציוד, תכנון מדויק של העברת כל הרהיטים בתזמון נוח, פריקה וסידור בדירה החדשה ועוד המון עבודה עד לרגע של אחרי כל הבלגן. בין כל העבודה הקשה, חשוב לא לשכוח לבחור בקפידה את חברת ההובלה שלכם.

באנר דק אסותא

מדוע בחירת חברת ההובלה היא קריטית?

מעבר דירה כולל בתוכו הוצאות רבות. ביניהם הוצאות על ריהוט, אריזה, במקרים מסוימים גם שיפוץ של הדירה החדשה ועוד.

חברת הובלה שאינה מקצועית, עלולה לגרום לנזק לציוד שלכם. בין אם מדובר בציוד יקר ערך ובין עם מדובר ברהיטים גדולים וכבדים, אריזה והעברת הציוד בצורה שהיא לא נכונה, תגרור אחריה נזקים בלתי הפיכים- שכן, לא תרצו להוסיף לעצמכם עוד הוצאות מעבר להכרח.

אז איך בוחרים חברת הובלה?

כשאתם בוחרים את החברה שתוביל את הציוד שלכם אל הדירה החדשה, צריך לשים לב לכמה קריטריונים חשובים:

  • השוואת מחירים- לפני שאתם בוחרים את חברת ההובלה חשוב לוודא מה המחירים של הובלה בסדר גודל שתרצו ולאחר מכן, להשוות בין כמה מובילים. שימו לב לא לבחור במחיר שמרגיש זול מידי, כיוון שלפעמים מחיר זול אומר שחלק מהתשלום יבוא מאוחר יותר בדברים שלא כלולים מראש.
  • המלצות- לפני שתבחרו את החברה, תדאגו לשמוע המלצות מאנשים שחוו את שירותם של החברה. וודאו שהצוות אדיב ומקצועי וההעברה בוצעה על הצד הטוב ביותר.
  • מסמך הסדר כתוב- כאשר בחרתם את חברת ההובלה, תדאגו לחתום על מסמך המסכם את השירות, מה הוא כולל ואת המחיר הסופי. כך תוכלו לוודא שאין שינויים שתגלו ברגע האחרון.

טיפים למעבר בטוח וחלק

  • תכנון מקדים- קבעו מראש את תאריך ההובלה שנוח לכם ופעלו על פיו. כך יהיה לכם דד ליין ברור והעבודה הקשה של האריזות לא תוכל להידחות.
  • סדר וארגון- האריזה של כל הדירה או המשרד צריכה להיות מסודרת. אחרי שיש לכם תאריך תוכלו להתחיל לארוז את הציוד. תחילה, יש לארוז את הציוד הפחות שימושי ויום יומי, כאשר מתקרבים לתאריך ההובלה להתחיל לארוז את הציוד שאי אפשר להסתדר בלעדיו קודם.

שירותי אריזה ופריקה

חברות הובלה רבות מציעות את שירותם באריזת המוצרים שלכם, וכן פריקתם במקום החדש אליו תעברו. שימוש בשירות זה יכול לעזור עליכם ולהקל על העבודה הקשה. כך תוכלו להיות בטוחים שמוצרים גדולים כמו ארונות ושידות יגיעו בשלום- כיוון שדואגים לפרק ולהרכיב אותם כחלק מההובלה. יש לעדכן את חברת ההובלה מראש שתצטרכו את שירותם בתחום זה ובכך לוודא שיש יישור קו בינכם.

מחפשים הובלות באשדוד?

אם אתם מחפשים את המובילים הטובים והמקצועיים ביותר אבל רוצים שהם יהיו קרובים לאזור מגורכם, יש לנו את הפתרון בשבילכם. באתר של ׳אורזים׳ תוכלו למצוא בצורה מסודרת את כל המובילים הטובים והמקצועיים ביותר בתחום ותוכלו לחפש את המובילים על פי המיקום שלכם- למשל: הובלות באשדוד , הובלות במרכז, בירושלים וכך בכל רחבי הארץ.

כל הפרטים בלחיצת כפתור

בבחירת האזור הרצוי תוכלו להתרשם ממגוון המובילים ואת השירותים שהם מציעים. תוכלו לבדוק בכמה אנשי צוות מדובר, איזה רכבי הובלה קיימים לחברה, השפות המדוברות על ידי העובדים ואפילו את דרכי התשלום שהחברה מקבלת. בנוסף, יש איש קשר לדבר איתו בצורה ישירה במידה ותרצו לשמוע פרטים נוספים. באמצעות כל הפרטים הללו תוכלו להיות בטוחים שאתם סוגרים את המובילים שמתאימים בדיוק עבורכם.

איך תדעו מה המחיר בשוק?

אנשים שלא חוו ולא מכירים את שוק ההובלות יכולים ליפול בקלות למחירים יקרים ומופקעים בשל תמימותם. לכן, באתר החברה ישנו מחירון שיכול לעזור לכם בהבנה של כמה עליכם לשלם עבור כל שירות. שם תוכלו למצוא בצורה מסודרת את המחירים הממוצעים בשוק, על סמך סוג ההובלה ובנוסף, תוכלו למצוא מחירון למוצרים ספציפיים יותר כמו ארון, פסנתר, מקרר, טלוויזיה ועוד.

בעלי עסק להובלות?

אם יש ברשותכם עסק להובלות ואתם מחפשים פרסום ודרך יעילה לקבל עבודות נוספות, תוכלו לפרסם את העסק שלכם באתר ׳אורזים׳ שם לקוחות יקבלו את כל הפרטים אודות העסק שלכם. בנוסף, תקבלו מעקב של כמות השיחות והאנשים שפנו אליכם בזכות הפרסום, בצורה שקופה ונוחה. כך תקבלו עבודות שקרובות אליכם- על פי אזור בארץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן