הקמפיין המדהים של חברת AMOR

 

"הקמפיין שמטרתו העיקרית היא להראות שכולנו שווים והאיפור של חברתנו מתאים לכל גיל ולכל גווני העור."

 

צילומי הקמפיין נערכו בקלינקה של טל בלום בעלת מותג AMOR ובמסגרתו הושקו מגוון מוצרים של החברה, בינהם:

באנר דק אסותא

 

‏‏Make me up- המייקאפ השקוף והמיוחד שמתאים את עצמו לגוון העור ומאפשר להנות ממיקאפ אחד לאורך כל עונות השנה. המייקאפ מכיל בתוכו מקדם הגנה,SPF 50. שכבה ראשונה של המייקאפ היא קלילה ומתאימה ליומיום. ושכבה שניה נותנת כיסוי מלא לעור, ומתאימה בעיקר לערבים ויציאות.

צילום: אור ורדה

‏HAIR PLUS- הערכה המושלמת ליצירת זקן מלא, מטופח וגבות מלאות ועבות. הערכה מכילה רולר אשר פותח את נקבוביות העו, סרום ותרסיס אלכוהול לחטוי הרולר. הערכה גורמת לתוצאה המקסימלית והטובה ביותר של צמיחת שערות.

‏LA FLEUR D'AMOR- טינט בצבע וטעם דובדבן שמעניק את הצבע המדוייק לשפתיים ומראה שזוף ללחיים.

ממוצרי AMOR, צילום: אור ורדה

ערכת AMOR לגבות- סבון גבות המכילה ספריי התזה, סבון גבות ומברשת לעיצוב הגבה. Magic look by AMOR- אבקת פודרה שקופה במרקם עדין במיוחד, נעימה למגע המתאימה לכל גווני העור, מסייעת לקיבוע המייקאפ, יוצרת מראה טבעי בגימור מושלם ומעניקה מראה רך, קטיפתי ונעים על עור הפנים. המארז מגיע עם ספוגית פוף.

יומן MY AGENDA- היומן שלנו הוא לא עוד סתם יומן שקונים בחנויות, היומן מכיל טיפים לטיפוח יופי, שגרת יום, איך לנהל את הזמן נכון, משפטי מוטיבציה, רשימת יעדים/ מטרות אישיות ויעדים שהספקתי/ לא הספקתי החודש.

רשימות, מזלות, ימי עסקים בחודש וכל מה שתצטרכו לדעת ביומן אחד!!! בנוסף, בתוך היומן תקבלו קופונים והנחות לקליניקת TBB ולאתר AMOR שלנו.

 

אפשר לסכם את היום ולהגיד שללא ספק מטרת הקמפיין המיוחד הזה גרמה לכולנו להבין שהמוצרים האלה מתאימים לכל אדם שרוצה לעשות לעצמו טוב, בכל הגילאים, צבעים והמינים.

צילום: אור ורדה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן