האם כדאי לעבור דירה לאשדוד בכל השנה?

אשדוד נמצאת במיקום מצוין בין הדרום למרכז, ובגלל האהדה שרוחשים כלפיה העולים הרבים הי אהפכה לעיר מועדפת על רבים מהם. רבים מתלבטים אם לקנות דירה באשדוד בימינו ולעבור אליה, משום שהמחירים בהחלט כבר טיפסו לרף גבוה במיוחד והם עלולים עוד לטפס, אם לא תנצלו זאת כעת. בכל מקרה, התנועה מאשדוד ואליה מסועפת מאוד בגלל מיקומה והיותה עיר מרכזית גם לאזור גדרה-נס ציונה והמושבים מסביב. זה מבטיח הרבה הובלה באשדוד בכל ימות השנה, משום שהיא עיר מאוד נוחה למגורים ומאוד מתאימה גם למשפחות וגם ליחידים. הנמל מספק בה עבודה לרבים וממנה אפשר להגיע בקלות ללימודים בתל אביב ובמכללות הרבות שיש באזור, כמו באחווה ובאשקלון, ולכן יש בה לא מעט סטודנטים ומשפחות.

באנר דק אסותא

האטרקטיביות של אשדוד

כעיר חדשנית ומפותחת, אשדוד מציעה הרבה שירותים לתושבים בה ומשום כך גם מושכת אליה הרבה אנשים חדשים. חלק מהדיירים החדשים בה הם משפרי דיור מהסביבה שרוצים ליהנות מסביבה עירונית ותרבות רבה ליד הים. אפשר לראות משאיות של מובילים, כמו חברת הובלות מיכאל ובוריס, נעות בכל השכונות החדשות והוותיקות. העולים המבוססים מצרפת מגיעים אליה על כל התכולה שלהם ונעזרים במובילים שחלקם מקומיים, ומובילים את המכולות ישירות מנמל אשדוד לדירות. הם נעזרים לשם כך באנשי מקצוע מיומנים שיודעים להוביל את התכולה המיוחדת שלהם. בשביל זה חברות הובלה זקוקות בדרך כלל גם לציוד מיוחד, משום שבאשדוד יש לא מעט בנייני מגורים גבוהים שאליהם צריך להעלות בעזרת מנופים ורמפות מיוחדות.

כיצד להשיג מחירים נוחים?

אם אתם מגיעים למעבר דירה רק בקיץ, כנראה שלא תהיה ברירה אלא לשלם את המחיר של שיא עונת העומס. נסו, עם זאת, לצמצם כמה שיותר תכולה כדי שתוכלו להוביל רק את מה שנחוץ לכם במיוחד. הובלה באשדוד לא חייבת להיות יקרה במיוחד משום שהעיר קרובה לכל מקום, בהנחה שאתם עוברים אליה מהאזור. בכל מקרה, יש פשרות שאפשר לעשות במעבר דירה, כמו לנסות להשיג הובלה בשעות לא נוחות יחסית, שאולי יוזילו את המחיר. אפשר גם לנסות לדחוק את המעבר לעונה הלא לחוצה ולנסות לנסוע מדי יום לבית הספר, אם לא גרים רחוק.

דגשים לבחירת הובלה באשדוד

היום יש הרבה תכולה מיוחדת למשפחות רבות ולכן רוב הסיכויים שתצטרכו ציוד ומתקנים ייעודיים להובלת הדירה. כשאתם מבקשים הצעת מחיר של הובלה באשדוד בקשו לדעת את כל הפרטים החשובים על כך. הסבירו מה יש לכם בדירה שמחייב טיפול מיוחד ואל תשכחו לוודא שיש ביטוח הולם לכל הסכום של הרכוש שלכם. מחיר נמוך מדי של הובלה עלול להיות כזה משום שלא טרחו לעשות ביטוח לנזקים שנגרמים לתכולה. שאלו גם כן שאלות נוספות שיכולות להעיד על טיב השירות שתקבלו, ואל תשאירו מחוץ להצעת המחיר כל ארגז וכל רהיט. אתם לא רוצים לגלות שביום ההובלה המחיר יקפוץ בגלל הזנחה שלכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן