המירוץ מול לסרי מצטמצם?

למרות יריית הפתיחה של המועמדים הרבים לראשות העיר אשדוד, ככל הנראה בקרוב נראה שרשימת הטוענים לכס ראשות העיר הולכת לעבור צמצום גדול.

באנר דק אסותא

אלי לחמני כבר אמר בשבוע שעבר שיש סיכוי שהלן גלבר תחבור אליו, ש"ס יצאו בהודעה רשמית על הרצת אבי אמסלם כמועמד לראשות העיר אשדוד ובמאבק בין כצנלסון לנכט, ככל הנראה נכט יהיה זה שיוביל את המושכות לאור האהדה הרבה לה הוא זוכה בעיר.

ברק סרי כמעט ונעלם מהמפה הפוליטית אליה לא הספיק להצטרף וההכרזה של שס על תמיכה באמסלם, הכרזה שלא באמת תחזיק זמן רב, היוותה למעשה את הקש ששבר את גב הגמל במטה סרי, שם כבר הבינו שלא מדובר רק בסקרים וככל הנראה החלום של ראשות העיר תחת החסות של צחי אבו ייגנז בקרוב.

התבוסה של אבו מול ש"ס אולי תקבל מענה הולם בדמות תמיכה במועמד אחר, וכרגע ניכר שבמידה ואכן לחמני יצליח לחבר את המועמדים לתמיכה בו ונכט מנגד יצליח להביא את כצנלסון להסיר את המועמדות, תשאיר למעשה רק שלושה מועמדים רלוונטיים לראשות העירייה בבחירות הקרובות, לסרי, לחמני ונכט.

למרות שעוד מוקדם לסכם את מערכת הבחירות חלק מהמועמדים כבר צריכים לעשות מהלכים מהירים במטרה להבין אם יש טעם לחשב מסלול מחדש ולהמשיך את הקמפיין או שאולי עדיף כבר עכשיו להסיר את המועמדות ולחסוך כאבי ראש וזמן חשוב.

אם המטרה אכן להביא את לסרי אל מתחת לאחוז החסימה במטרה להביא אותו לסיבוב שני צריך להשקיע יותר במקומות אחרים בהם יש תומכים מוצהרים של לסרי, שכן אלו שלא תומכים בו יעדיפו להתאחד תחת מועמד אחד ובקרב אלו שמתנדנדים יש עוד סיכוי להשפיע על ההחלטה.

נזכיר שהבחירות ייערכו בעוד פחות משלושה חודשים ולמרות שמערכת הבחירות בעיר נפתחה בסערה, נראה כי חלק מהמועמדים החליטו להוריד הילוך במקום להאיץ בדרך לראשות העירייה, אולי לא שמרו מספיק אויר להמשך הדרך.

חובשים בכניסה לבניין העירייה, נגמר להם האויר באמצע המירוץ. צילום: דוברות איחוד הצלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן