מה אתם חייבים לדעת על שמן זרעי ענבים

שמן זרעי ענבים

בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה בשימוש בחומרים טבעיים ובהבנה כי החומרים המגיעים מהטבע מספקים לנו מענה אותו לא נוכל למצוא במקומות אחרים. הכוכב של המאמר הבא הוא שמן זרעי ענבים. שמן אותו אתם מכירים אולי מהמטבח אם אתם מנסים לעבור לבישול בריא, אבל אתם לא מכירים עדיין ביתרונות שלו ולא יודעים כיצד זה יכול לשפר את איכות החיים שלכם ברגע אחד. רוצים לשמוע עוד? זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא.

באנר דק אסותא

כמה מילות הקדמה קצרות על הפקת התכשיר

אז שמן זרעי ענבים, כשמו כן הוא. מדובר על חומר אותו מפיקים כתוצר לוואי מתהליך הפקת היין. במהלך הפקת המשקה המוכר והאהוב, סוחטים ענבים משובחים במכונה המיועדת לכך. המכונה משתמשת כמובן במיץ של הענב אבל מותירה מאחוריה את קליפתו של הפרי כמו גם את הזרעים. לאחר כבישה קרה של אותם זרעים אלו מפיקים שמן. מדובר על תמצית של חומר משובח ומיוחד במינו. רבים מאיתנו וודאי מכירים את היתרונות התזונתיים הרבים שיש ליין. אמנם, המשקה רווי אלכוהול, כך שצריכה של זה בכמות מופרזת לא מומלצת מהטעם הזה ממש. אבל במקרה שלנו, בזכות אותם זרעים מופלאים, אנחנו מדברים על תמצית המכילה ריכוז גבוה של החומרים החיוניים אותם אנחנו יכולים למצוא בענבים. התמצית כמובן לא מכילה אלכוהול ולמעשה, כך אנחנו יכולים ליהנות מכל העולמות, בלי שום בעיה. החומר המיוחד הזה יכול לשמש אותנו במטבח, לבישול, אפיה וכן הלאה. אבל לא רק. תיכף נסביר הכל.

כמה מילים על הויטמינים המסתתרים בחומר

בתוך זרעי הענבים אנחנו מוצאים ריכוז גבוה של ויטמין E. החומר מוכר בתור נוגד חימצון טבעי והוא מוכר בתור חומר המיטיב עם העור. העור שלנו נאלץ להתמודד עם לא מעט אתגרים. קודם כל עלינו להודות כי אנחנו לא הופכים צעירים יותר לאורך השנים. מה גם שרדיקלים חופשיים משנים את צבע העור, פוגעים במרקמו וכן הלאה. שימוש חוזר בחומר המכיל כמות גבוהה של ויטמין E יכול לשפר את מרקם העור ואת צבעו. חשוב להדגיש כאן כי אנחנו מדברים על תמצית המכילה חומרים טבעיים. כלומר, אנחנו מדברים על חומר בו אפשר למצוא כמות גבוהה יחסית של ויטמין E. אלו הסובלים מעור רגיש וכדומה, עלולים לגלות כי התכשיר לא מיטיב עימם ואפילו מייצר תגובה אלרגית. לכן ההמלצה שלנו היא לעשות ניסוי קטן על היד או מאחורי האוזן. אם אין התפתחות של תגובה אלרגית בתוך יומיים או שלושה, תוכלו להשתמש בתכשיר באופן חופשי.

החומר מיטיב עם השיער

כאמור, מדובר על נוגד חימצון טבעי. השיער שלנו חשוף גם הוא למשתנים סביבתיים ועלול לאבד מזוהרו עם הזמן. אפשר להשתמש בחומר לפני השינה. כל שצריך זה למרוח מעט ממנו על השיער. לעשות לפנים הקרקפת ובבוקר לשטוף את החומר היטב. חשוב להזהיר כי מדובר על חומר שומני כך שחשוב לשטוף אותו היטב בתום השימוש. בנוסף, לא היינו ממליצים להשתמש בו באופן יום, יומי, אלא בתור טיפול משלים. נקודה חשובה נוספת היא להקפיד ולא להשתמש בו רגע לפני היציאה מהבית. ישראל היא מדינה חמה כמו שכולנו יודעים היטב והשמש יכולה לפגוע בשיער, אם נצא מהבית כשהשמן 'יושב' על השערה. הוא כאילו 'מטגן' אותה ולמעשה כמו שורף אותה. כך שלא רק שלא נקבל את התוצאה הרצויה, אלא אפילו נזיק לשיער. לכן, כדאי להקפיד על שימוש בחומר בעיקר בערב.

החומר נפלא לעיסוי במהלך ההריון ולתינוקות שלנו

עיסוי במהלך ההריון והלידה, מקלים על הכאבים ואנחנו יודעים כי שמן זרעי ענבים נחשב בעל סגולות מרגיעות. גם התינוקות שלנו יכולים ליהנות מהחומר. שכן תוך כדי העיסוי אנחנו בעצם מחדירים את הויטמינים הטובים לתוך העור ונהנים בעצם מכל היתרונות של השמן באותה הנשימה.

חשוב לרכוש מוצר איכותי

לצערנו בשוק אפשר למצוא חומרים מתוצרת לא איכותית. חומר לא איכותי עלול כמובן להביא לנזק משמעותי. לכן, חשוב מאוד להקפיד ולרכוש את המוצר דרך חברה מקצועית, אשר נוכל לסמוך עליה בתהליך הרכישה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן