הודעה מטעם הפרקליטות: עבירות בעלות אופי מיני

אישה ילדה בוכה

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבתי משפט השלום לנוער בדרום כתבי אישום נגד שלושה קטינים בשל עבירות בעלות אופי מיני

כתב האישום הראשון שהוגש על ידי עו"ד יעל לויה – פינק מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט השלום לנוער באשדוד נגד נאשם, קטין בן 15, שהציג עצמו כבחורה והחל להתכתב עם קטין בן 13. לבקשת הנאשם שלח הקטין סרטון בעל אופי מיני. כאשר הקטין התנגד לבקשתו של הנאשם לשלוח סרטון נוסף, הנאשם סחט באיומים את הקטין, שייענה לדרישתו או שישלח לחבריו של הקטין את הסרטון שהיה בידו, ואף מימש את האיום. לנאשם ייחסו עבירות של סחיטה באיומים בעלת אופי מיני והטרדה מינית (פרסום תצלום משפיל).

באנר דק אסותא

כתב האישום השני הוגש על ידי עו"ד לויה – פינק לבית המשפט השלום לנוער בבאר שבע, נגד נאשם קטין בן 13, לאחר שצילם ללא ידיעתה, קטינה בת 12, עמה היה לו קשר בעל אופי מיני, והראה את הסרטון לחברו. לנאשם יוחסה עבירה של פגיעה במזיד בפרטיות.

כתב האישום השלישי הוגש על ידי עו"ד לויה – פינק לבית המשפט השלום לנוער באשקלון, נגד נאשם קטין בן 14, שלאחר שיחה בקבוצת ווטסאפ משותפת, פנה לקטינה בקבוצה, והשניים החלו לשוחח בפרטיות ולהחליף תמונות. במהלך ההיכרות הלביש הנאשם את פניה של הקטינה על תמונת עירום, ושלח את התמונה לקטינה ולחברתה. בתגובה לבקשת הקטינה להסיר את התמונה ביקש הנאשם מהקטינה לשלוח לו תמונות שלה בבגד ים וללא חולצה. לנאשם יוחסה עבירה של הטרדה מינית.

לתשומת ליבכם אין לפרסם כל פרט העלול להוביל לזיהוי הנאשמים הקטינים או המתלוננים. בנוסף, כיוון שהנאשמים קטינים לא נוכל להעביר את כתבי בית הדין בעניינם.

אילוסטרציה. תמונה – אריאל מדיק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן