על חברת הפוליש – פוליש יהלום החברה המובילה לפוליש בישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

חברת הפוליש פוליש יהלום היא החברה המובילה לפוליש בישראל. החברה מנוהלת על ידי תומר עוז. תומר הינו מנהל בעל ראייה רחבה ויחסי אנוש מעולים. עוז הוא בעל ניסיון מקצועי רב בעבודות פוליש. את הניסיון המקצועי שלו לצד החזון העסקי שלו הוא מקפיד לשמור על אווירה טובה בין עובדי החברה והוא מקפיד לעמוד מקרוב על קשרי הלקוחות של החברה.

באנר דק אסותא

החברה עצמה הינה חברה וותיקה ואמינה מאוד בתחום הפוליש לרצפות הן בשוק הפרטי והן בשוק הציבורי\מוסדי. החברה נוסדה תחילה כחברה משפחתית שהעניקה שירות בקנה מידה קטן יחסית. עם חלוף השנים החברה צמחה ובהתאם לשיפורים הטכנולוגיים בתחום של ניקיון פוליש לסוגי רצפות שונות היא שיפרה את הציוד המקצועי שלה והעסיקה כוח אדם מיומן ומקצועי מאוד.

תחת הנהלתו של תומר עוז החברה שיפרה מאוד את איכות השירות שלה ואת רמת המקצועיות שלה שהפכה להיות ממעולה לטובה ביותר שיש כיום בשוק בישראלי. הניסיון של החברה לצד הידע הטכנולוגי והמכני העמוק שיש לעובדים שלה בתחום ביצוע עבודות פוליש לרצפה – מאפשרים לה כל הזמן לשפר את איכות השירות שלה ואת איכות תוצאת הגמר של עבודות הניקיון שלה. עוז מצא את השילוב המושלם והמאוזן ביותר בין מתן שירותי פוליש וניקיון איכותיים לצד מתן שירות אישי ואדיב.

חברת פוליש ששמה את הלקוחות שלה במקום הראשון!

אם אתם מחפשים חברת פוליש שתעניק לכם שירות אמין, מקצועי והכי חשוב שירות שמותאם אישית לצרכים שלכם – הגעתם למקום הנכון. החברה הינה חברת פוליש המספקת מגוון רחב של שירותי פוליש לרצפה לאנשים פרטיים ולמוסדות ציבור \ עסקים. העקרון שמנחה את העבודה של כלל צוותי החברה הוא אמינות לפני הכול ושביעות רצון מלאה של הלקוחות בנוסף לכך. החברה קשובה לצרכים של הלקוחות שלה והיא מקפידה לשפר את איכות השירותים שלה ללא הפסק.

איזה שירותים החברה מספקת?

חברת פוליש יהלום מספקת שירותי:

שירותי פוליש לרצפה

שירותי פוליש לרצפת שיש

שירותי פוליש לרצפת קרמיקה

שירותי פוליש לרצפת גרניט פורצלן

שירותי פוליש וחידוש רצפות

פוליש לאחר שיפוץ

פוליש לדירה חדשה

פוליש למשרדים

כלל שירותי החברה כוללים שימוש בחומרים בטיחותיים ובמכשור טכנולוגי מעולה. עם השנים מאז הקמתה צוותי החברה צברו ניסיון רב בתחום ביצוע עבודות פוליש לכל סוגי הרצפות וניקיון של כל סוגי הכתמים והלכלוך שיכולים להיות עליהן.

החברה מעניקה שירות בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. צוות החברה מקפיד לשמור על דיסקרטיות הלקוחות ועל הפרטיות שלהם. שמירת הפרטיות של הלקוחות היא נר לרגלנו ומנכ"ל החברה תומר עוז יישם את אופי העבודה הזו והנחיל אותה לכל הצוות. לפי עוז קודם כל לפני שנותנים שירות מקצועי באיכות גבוה (ופוליש יהלום תומר עוז אכן עושה זאת), חשוב להיות אנשי שירות טובים ולהעניק שירות טוב ואנושי ללקוחות.

העובדים של החברה ועוז בראשם הם קודם כל בני אדם שרואים בלקוח בן אדם עם צורך בעזרה והם מתייחסים אליו בהתאם. עובדי החברה מבינים את השינוי שעבודות פוליש יכולות לעשות באיכות החיים של הלקוחות שלהם ולכן הם מקפידים להעניק להם גם עבודות ברמה גימור גבוה ביותר וגם להעניק להם את השירות באופן אנושי ונעים.

איפה בארץ החברה מספקת שירות?

החברה מספקת שירות בכל רחבי הארץ בדגש על אזור המרכז. לחברה לקוחות רבים באזור גוש דן, תל-אביב, רמת גן, ראשון לציון, פתח תקווה ועוד מקומות מרכזיים רבים. צוות החברה מגיע לבית הלקוח לבוחן את מצב הרצפה בנכס. לאחר בדיקת מצב הרצפה הצוות מציע הצעת מחיר ללקוח. לאחר אישור הצעת המחיר נקבע מועד לביצוע העבודה והצוות המקצועי של פוליש יהלום מגיע לעשות מהפך ברצפה שלכם. הצוות מומחה בהפיכת רצפה ישנה, שחוקה או מלוכלכת לרצפה שנראית מדהים! חדש! ומבריקה!

מה היתרונות של החברה?

היתרונות של החברה הם רבים. כאשר אתם שוכרים את השירותים של חברת פוליש יהלום אתם יכולים לדעת שתקבלו שירות מותאם אישית לצרכים שלכם. החברה היא חברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון רב. החברה תמיד מדייקת בלוחות הזמנים שנקבעו מולה והיא תמיד פתוחה להקשיב לצרכים של כל לקוח.

חברת פוליש מומלצת לאחר שיפוץ

אם אתם סיימתם לשפץ את הבית – אתם בוודאי יודעים שאתם חייבים לבצע עבודות פוליש לרצפה בו. ביצוע עבודות פוליש לאחר שיפוץ זה מומחיות מספר אחד של חברת פוליש יהלום. החברה מבצעת עבודות פוליש גם בבנייני דירות וגם בבתים פרטיים לאחר שהם עברו שיפוצים קטנים או גדולים. צוות החברה מקפיד להשתמש בציוד מקצועי ובכל הניסיון המעשי הרב שיש לו על מנת לבצע את עבודת הפוליש באופן הכי איכותי והכי מהיר שניתן.

למה כדאי לכם לשכור את השירותים של החברה?

אם אתם זקוקים לשירותי פוליש לרצפה כדאי לכם לשכור את השירותים של חברת פוליש יהלום. החברה והעומד בראשה תומר עוז קבעו סטנדרט חדש בתחום הפוליש בישראל. החברה מקפידה להשיג תוצאות בשטח שמשמעותן רצפה נקייה, חלקה ואסתטית יותר! החברה ועובדיה אינם חוששים מאתגרים ופעמים רבות הם מצליחים לחדש גם רצפה שאחרים הרימו ידיים בניסיון לעשות לה פוליש וחידוש.

כדאי לכם לשכור את השירותים של חברת פוליש יהלום כי:

  • החברה הינה חברה וותיקה
  • החברה היא בעלת אמינות גבוה
  • החברה עושה שימוש בציוד מקצועי ברמה הכי גבוה שיש
  • צוות החברה בעל ניסיון רב והוא אחראי על תוצאה איכותית בגמר ביצוע הפוליש לרצפה שלכם.
  • החברה מקפידה לעמוד בלוחות זמנים (דבר נדיר מאוד בישראל מצד בעלי מקצוע שאם קובעים איתם שעה לביצוע עבודה זה לא בהכרח אומר שזו השעה שהם יגיעו).
  • צוות החברה הוא צוות רב תחומי שהמטרה שלו היא לבצע את עבודות הפוליש באופן שלא יפגע בתוואי המבנה או בנראות של חלקים אחרים בו.

לפני שאתם מזמינים שירותי פוליש כדאי לכם לוודא שכל החלל בו אתם רוצים לבצע את הפוליש פנוי לחלוטין וריק מפריטי ריהוט. עוד חשוב שתוודאו שיהיה מספר שעות או ימים עד שתוכלו להחזיר את הריהוט לחדר וזאת על מנת שעבודות הפוליש לא יהרסו וירדו לטמיון כאילו לא היו בכלל.

לסיכום, חברת פוליש יהלום תת ניצוחו של תומר עוז, הוכיחה שגם חברה משפחתית וותיקה יכולה לשנות את פניה ולהפוך להיות חברה מרכזית ומובילה בתחום הניקיון והפוליש. השינוי שהעביר עוז בניהול החברה הפך את החברה המצוינת הזו לחברה שנותנת הרבה מעבר לנדרש ללקוחות שלה – כלומר לחברה שהצוות שלה עושה את כל מה שהוא יכול בשביל שחווית השירות שהוא נותן ועבודות הפוליש יהיו איכותיות.

אם אתם לא רוצים להתפשר על איכות הפוליש לרצפה שלכם או אם עייפתם מחברות ניקיון שמבטיחות לכם הרים וגבעות ובסוף אתם מקבלים מהן חתול בשק – כדאי לכם לשכור את השירותים של חברת פוליש יהלום. החברה תחזיר לכם את האמון בבעלי מקצוע ותוכיח לכם שאפשר להעניק שירותי פוליש מבלי להתפשר על שירות אדיב ומותאם אישית לכל לקוח.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן