יום האישה: הזדמנות להיאבק באלימות ולשפר את מעמד האישה

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: נאום ליום האישה הבינלאומי:

יום האישה הבינלאומי, המצוין מדי שנה, לכבודן של הנשים בחיינו, מעיבה השנה תחושה קשה וכואבת.

באנר דק אסותא

מימדי הטבח המזוויע בשבעה באוקטובר מתחילים להיחשף לאיטם, ועימם גודל הזוועות והפשעים המגדריים שביצעו חיות האדם בנשים, כשחלקם בוצעו בהצדקה דתית שניתנה, כדי לזרוע פחד ואימה בקרב האזרחים.

מוטלת עלינו החובה לזעוק, במיוחד ביום האישה הבינלאומי, נגד הכחשת הזוועות נגד נשים שביצע ארגון הטרור חמאס, ולהילחם במוסר הכפול של ארגוני הנשים המתיימרים להגן על זכויות הנשים, אך כשמדובר בנשים יהודיות, הם נאלמים דום.

למרות, ואולי דווקא לאור מלחמת "חרבות ברזל", יום האישה מקבל השנה משמעות נוספת ומוחשית לכוחן ועוצמתן של נשים בחיי העם והמדינה.

קבוצת הלוחמות שנלחמו בעוז בצוות הטנק בעוטף עזה והגנו על תושבים מפני פלישת המחבלים. הטייסת שמעניקה לחיל הרגלים חיפוי אווירי בלב עזה. הרופאה והפרמדיקית שמצטרפות לכוחות הלוחמים בלב עזה, ומצילות חיים של לוחמים מדי יום ביומו, נשות המילואימניקים, והאישה שפתחה חמ"ל איסוף מזון וציוד למען המילואימניקים מיומה הראשון של המלחמה.

כוחן של נשים עצום – הן רק זקוקות להזדמנות שווה.

אני מודה לנשות סניף ויצו על האירוח ומתחייב כי אשדוד תמשיך להילחם ביד קשה באלימות כלפי נשים מכל סוג, וביד השניה, להשקיע בקידום מעמד האישה בעיר והצמחת דור המנהיגות הבא של ישראל.

קרדיט: דוברות עיריית אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן