פעילי שמאל מגיעים ביום חמישי להפגין באשדוד במטרה לשלוח סחורות לעזה

״מה עשיתם כשבעזה מתו מרעב?״ פעילי תנועת ״זזים – קהילה פועלת״ יגיעו מלווים במשאית שינוע לנמל אשדוד ביום חמישי הקרוב, למחות נגד מניעת אספקת המזון והמים מאזרחי הרצועה  ביום חמישי, 14.3.2024 בשעה 10:00 בכניסה הראשית (כניסת הנוסעים) לנמל אשדוד

הפעולה נועדה להציב אלטרנטיבה ערכית ומעשית למפגיני הימין שמנסים מדי שבוע למנוע את כניסת משאיות הסיוע במעברי הגבול. במהלך הפעולה, יוקרן על-גבי המשאית סרטון ובו תיעוד וידאו וסטילס מהאסון ההומניטארי המתחולל ברצועת עזה בחסות ממשלת נתניהו ובן גביר. המשאית, ועליה הסרטון תסתובב בלב אשדוד כדי להעלות את המודעות לאסון המתרחש בעזה. בפעולה ישתתפו גם בני משפחה של קורבנות ה-7 באוקטובר ושל ישראלים שעדיין בשבי החמאס, שמתנגדים לטענה הצינית והשקרית של הימין לפיה טובת החטופים מחייבת הרעבת ילדים בעזה.

באנר דק אסותא

בזזים מברכים על המהלכים האחרונים של הממשל האמריקאי לאספקת סיוע הומניטרי מציל חיים, וקוראים לממשלת ישראל לשתף פעולה באופן מלא כדי למנוע את הרחבת ממדי האסון.

ההזיה

בזמן שיש לנו חטופים בעזה למעלה מחמישה חודשים, יש אנשים שליבם יוצא אל אותם ארגוני טרור שאליהם הולך כל הסיוע ההומניטארי.

הם יוצאים להפגין, הם עושים מעשה אקטיבי, בוחרים להשפיע במעגל למען האויב כשיש כל כך הרבה מה לעשות למען אזרחי המדינה במעגל 'שלנו'.

צילום: דוברות נמל אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן