חדשנות בים: נמל אשדוד ומערך הסייבר הלאומי משלבים כוחות

שיתוף פעולה בין נמל אשדוד ומערך הסייבר

נמל אשדוד ומערך הסייבר הלאומי חותמים על הסכם שיתוף פעולה

איום הולך וגובר:

באנר דק אסותא

מתקפות סייבר בנמלים הן איום ממשי שרק הולך ומתעצם, כפי שהודגש על ידי התקפות רבות ברחבי העולם בשנה האחרונה.

הירתמות בינלאומית: העולם כבר החל לפעול להגנת סייבר יעילה יותר בתשתית הנמלים, עם הקמת מרכזי חוסן, קואליציות אבטחה ימיות ועוד.

שיתוף פעולה פורץ דרך: נמל אשדוד ומערך הסייבר הלאומי חתמו על הסכם LOI (מכתב כוונות) היסטורי, במטרה לחזק את שיתוף הפעולה בתחום הסייבר ולקדם פרויקטים משותפים ברמה הלאומית והבינלאומית.

מגוון רחב של יוזמות:

במסגרת ההסכם ייבחנו אפשרויות להקמת בית ספר לסייבר, סקאוטינג טכנולוגי, פיתוח פתרונות סייבר ייעודיים לעולם הקרוזים ועוד.

חזית הטכנולוגיה: מחלקת החדשנות של נמל אשדוד, בניהול רועי אברהמי, ידועה בחדשנותה בתחום הסייבר לנמלים, ומציגה פתרונות מוכחים של סטארטאפים מובילים. החממה הטכנולוגית בנמל מקדמת פרויקטים בינלאומיים רבים, וסטארטאפים ישראליים רבים פועלים במסגרתה ומספקים פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים.

ברכות ותמיכה:

השר דוד אמסלם בירך על שיתוף הפעולה החשוב והדגיש את הצורך באיומים הולכים וגוברים:

"שיתוף הפעולה הזה חשוב ביותר ונחוץ מאוד, בטח בתקופה של רגישות בטחונית.
אנו נמצאים בתקופה של ריבוי איומים, מכל הכיוונים והתחומים, וכל פעילות שמטרתה להתמודד עם האיומים, תבורך. אני מצדיע ומודה לכל עובדי נמל אשדוד ומערך הסייבר הלאומי על שיתוף הפעולה ועל העבודה המקצועית, המסורה והנהדרת שלהם. מדינת ישראל חבה לכם לא מעט, יישר כוח".

ראייה קדימה:

ראש מערך הסייבר הלאומי, גבי פורטנוי, ציין את האיומים הגוברים במרחב הימי והדגיש את חשיבות מרכז החדשנות באשדוד בפיתוח פתרונות חדשניים להגנה על הספנות והקשר בין הים לנמל.

השקעה משמעותית:

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, הביע את תמיכתו בשיתוף הפעולה עם מערך הסייבר הלאומי והדגיש את ההשקעה המשמעותית של הנמל בתחום, כחלק ממנוע הצמיחה שלו.

הובלת חדשנות:

מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, אלי בר יוסף, ציין את המשאבים, המוכנות והניסיון של הנמל בתחום הסייבר, והדגיש את שיתוף הפעולה עם מערך החדשנות בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

שיתוף הפעולה פורץ הדרך בין נמל אשדוד ומערך הסייבר הלאומי הוא צעד משמעותי קדימה בהגנה על תשתיות קריטיות מפני מתקפות סייבר. שיתוף הפעולה יביא לחדשנות, פיתוח פתרונות מתקדמים וחיזוק האקוסיסטם הישראלי בתחום הסייבר.

שיתוף פעולה בין נמל אשדוד ומערך הסייבר
מימין לשמאל
שאול שניידר יו"ר נמל אשדוד
גבי פורטנוי ראש מערך הסייבר הלאומי
אלי בר יוסף מנכ"ל נמל אשדוד בפועל
צילום: פבל טולצינסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן