המדריך המלא לבחירת גנרטור

קרדיט תמונה FREEPIK

יחד עם חלוף השנים האחרונות, השימוש בגנרטורים הפך לפופולרי במיוחד שכן, מדובר על מוצר אשר מספק מענה לצרכי אספקת חשמל במגוון מקומות, כאשר השימושים השונים בגנרטורים הם שונים ומגוונים. אי לכך, ניתן לפגוש בשוק שורה רחבה של גנרטורים למכירה, אך כיצד תבצעו את הבחירה הנכונה שתענה על הצרכים האישיים שלכם בצורה האידיאלית?

באנר דק אסותא

כך תבצעו את הבחירה הנכונה

כפי שציינו קודם לכן, בשוק המודרני של היום ניתן לפגוש במגוון רחב של  גנרטורים למכירה, מה שעשוי להוביל לבלבול רב בקרב הצרכנים השונים. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר, הנה מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה:

  • תמיכה במכשירים – גנרטורים שונים מספרים תמיכה למכשירים שונים. זאת בעוד כי הספק החשמל של גנרטור ספציפי יתאים לצריכה מסוימת של חשמל, בשונה מגנרטורים אחרים המספקים מענה לצריכה אחרת של חשמל. אי לכך, חשוב לתת את הדעת לסוג המכשירים בהם אתם מעוניינים להשתמש בעזרת הגנרטור. על כן, במידה ואתם מעוניינים להפעיל בעזרת הגנרטור מספר מכשירים שונים במקביל, הרי שעליכם לחשב את סך כמות החשמל הנצרכת, במטרה לוודא כי הגנרטור עליו שמתם עין אכן מספק את כמות החשמל הנדרשת.
  • גודל טנק הדלקבמידה ואתם מעוניינים לבצע שימוש של מספר ימים בגנרטור שלכם, או שלחילופין אתם צריכים לרכוש גנרטור שמפיק כמות חשמל יחסית גבוהה, ההמלצה שלנו תהיה לרכוש גנרטור עם טנק דלק מספיק גדול שיענה על הצרכים שלכם.
  • התניידות – גנרטורים שונים מגיעים במשקלים שונים ולכן, קיימת חשיבות עליונה להיותו של הגנרטור נייד או לחילופין נייח. זאת בעוד כי גנרטור נייד הוא למעשה גנרטור עם גלגלית הניתנים לגרירה בעזרת רכב. על כן, הצורך בניידות הגנרטור במצא במרבית המקרים בקרב גנרטורים גדולים שכן, גנרטורים קטנים ניתנים לנשיאה ללא הצורך בגרירה. במילים אחרות – במידה ואתם צריכים גנרטור לצורך שימוש מרוחק והספק חשמל גבוהה, ההמלצה תהיה לרכוש גנרטור נייד עם גלגלים, לצורך גרירתו בשעת הצורך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן