שדרוג חווית האירוח באמצעות מפיות שולחן

 

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, דפוסי האירוח בקרב שורה רחבה של משפחות ישראליות נתונים לרמה גבוהה במיוחד, לאור הסיבה הפשוטה שלמרביתן חשוב להעניק תחושה נעימה ומזמינה לאורחים שלה. למעשה, זוהי הסיבה המרכזית לכך שכמעט בכל בית ישנה היערכות לקראת הגעתם של אורחים שכן, הדבר קשור הן להכנת האוכל והן לנראות של שולחן האירוח, בעוד כי לא ניתן להתעלם מן העובדה כי הטאץ' הסופי שמשפיע באופן ישיר על מראה השולחן וחווית האירוח סובב סביב בחירה נכונה של מפיות שולחן.

באנר דק אסותא

עיצוב השולחן עבור האורחים

כפי שציינו קודם לכן, בני בית רבים מעניקים חשיבות עליונה הסובבת סביב נראות שולחן האירוח ולכן, הדבר הראשון שיעשו יהיה לבחור במפה איכותית ומעוצבת בצבע האהוב עליהם. זאת בעוד כי במרבית המקרים, כאשר מדובר על מפגש חגיגי באחד מחגי השנה, או לחילופין באירוע משמח כמו יום הולדת, המגמה הפופולרית הינה להניח מפה איכותית בגוון בהיר כמו שמנת או לחילופין בצבע לבד. יחד עם זאת, ניתן לבחור בצבע ייחודי שייצור בידול בקו העיצובי המנחה אל מול שאר האביזרים השונים.

מגוון רחב של מפיות שולחן

מעל למפה, חשוב להניח מפיות שולחן מעוצבות שיתאימו לגוון של המפה, מה שמאפשר ליצור מראה מרהיב של כלל השולחן. על כן, עומדת בפניכם האפשרות לבחור במפיות שולחן "אוברלוק" המתלוות אל פס בצידן בצבעים שונים כמו שחור, זהב, ורוד וכן הלאה. יחד עם זאת, עומדת בפניכם האפשרות לבצע שימוש במפיות שולחן מקטיפה, מה שיעניק מראה אצילי לשולחן האירוח שלכם, מה שיעלה בצורה משמעותית את הרמה של עיצוב השולחן לקראת בואם של האורחים. זאת בעוד כי ישנן אירועים משמעותיים יותר, בהם מומלץ לרכוש מפיות שולחן אשר עשויות מג'קרקד או לחילופין משפתן ירוק, מה שיעניק מראה עוצר נשימה.

לא מתפשרים על איכות!

כפי שבוודאי כבר הספקתם להבין, למפיות יש תפקיד מכריע בעיצוב השולחן עבור כל אורח שעתיד להגיע שכן, הדבר מאפשר לו להרגיש בנוח לנקות את פיו בסיום הארוחה, או לאחר כל מנה. על כן, במטרה לוודא כי כל אורח מקבל את התחושה הביתית הנעימה, הרי שעליכם לבצע בחירה איכותית שכן, בחירות כמו מפיות שולחן העשויות מבדים יוצאי דופן כמו כותנה או פשתן יעשו את העבודה. מעבר לאמור, חשוב להקפיד כי אתם שמים דגש על שלמות ודיוק של התפירה שכן, כך למעשה כל אורח יוכל להבחין בעובדה כי כלל המפיות תפורות כהלכה, וכי אין חוטים שנפרמים מפעם לפעם. עם זאת, חלק משמעותי במיוחד בנעימותן של המפיות הוא בזכות הרכב הבד והטקסטורה שנראית בו. במילים אחרות – רכישת מפיות שולחן עם מרקם פנימי הכולל בתוכו צורות שונות כמו פרחים ועוד, תעניק מראה מיוחד ביותר לעיצוב הכולל של השולחן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן