כיצד חברות כוח אדם הפכו לסוכנות תעסוקה חיונית?

 

כשסוקרים את ההתפתחות של שוק התעסוקה מימי המהפכה התעשייתית ועד המהפכה הטכנולוגית אנחנו מבינים שגם דפוסי ההעסקה ופיתוח קריירה השתנו מאז, וזה מחייב גם שינויי עומק בדרך שבה אנחנו מחפשים תעסוקה ועבודה. שוק תעסוקה פשוט למדי שאינו מציע גיוון בתפקידים, מסלולי קריירה ומעסיקים לא זקוק לדרכים יצירתיות ולריכוז נתונים ומאגרי מידע, אבל שוק תעסוק שמתפוצץ מרוב מעסיקים ואפשרויות העסקה מחייב דרך טובה יותר לחבר בין מעסיקים לבין העובדים הבאים שלהם. את הדרך הזאת אפשר לשרטט בצורה ברורה ממודעות הדרושים המוכרות בעיתונים ועד סוכנויות תעסוקה פרטיות שמציעות אאוטסורסינג – מיקור חוץ לתפקידים מסוימים. סוכנויות אלה מוכרות היום בשם חברות כוח אדם שלהן יש לקוחות משני סוגים – מעסיקים שמחפשים עובדים ומועסקים פוטנציאליים שמחפשים מעסיקים. חברת כוח אדם יכולה להציע גם העסקה דרכה במיקור חוץ וגם איתור והשמת עובדים למעסיקים שמחפשים עובדים קבועים.

באנר דק אסותא

היתרונות של אאוטסורסינג לעובדים עצמם

מיקור חוץ עוזר לכולם להתגמש במציאת עבודה גם כאשר אין תקנים פנויים לעבודה במשרה מלאה, למשל, או כאשר אין מספיק תקנים לקביעות. בצורה כזאת אפשר להיות מועסקים במקום קבוע שיכול להמשיך לספק לכם עבודה גם אם אינכם נחשבים עובדים קבועים משום שמה שחשוב הוא לצבור ניסיון ולהוסיף זאת לקורות החיים שלכם. כמו כן, למי שמחפש התפתחות בתחומים מסוימים כמו משאבי אנוש, אופיס והייטק, סיעוד, אבטחה ומיגון וכל פרויקט זמני שמחייב כוח אדם לא מקצועי שיהיה זמין לתקופות קצרות. הגמישות הזאת מספקת לכולם עבודה כל הזמן כך שכולם נהנים מהיתרונות של תעסוקה רציפה ומגוונת וצבירת ניסיון.

התפתחות מקצועית בלתי פוסקת שמשפרת את הסיכויים

בימינו המקצועות הולכים ומתפתחים ומחייבים לרכוש ידע וניסיון נוספים משום שברבים מהם יש טכנולוגיות שחייבים להסתגל אליהן וללמוד אותן. מי שאינו מתגמש ומוכן ללמוד מה שנדרש על מנת להתאים את עצמו מוצא את עצמו נפלט משוק התעסוקה. תעסוקה באמצעות חברות כוח אדם יכולה לקחת אתכם בכל פעם לשלב הבא בהתפתחות התעסוקתית שלכם ובכך גם לעזור לכם ללמוד מיומנויות חדשות. יש מקומות עבודה שמוכנים להשקיע בכם כדי שתלמדו אם יש לכם את הבסיס המתאים, ולכן אתם משפרים את הסיכוי שלכם להתפתח בקריירה ואולי למצוא מקום עבודה שמוצא חן בעיניכם מספיק כדי להישאר בו. כך שגם אאוטסורסינג יכול להיות מקור מצוין למציאת תעסוקה קבועה ומספקת לטווח הרחוק.

מעסיקים שמחפשים גמישות

מעסיקים רבים זקוקים לעובדים אולם לתקופות קצובות או שהם מחפשים עובדים ללא התחייבות לזמן רב. לפעמים נדרשים עובדים מחליפים למי שיצאו לחופשות לידה או חל"ת או למילואים ולכן חברות כוח אדם יכולות לספק את העובדים המתאימים . כך יש מי שממלא מקום ואינו תופס תקן נוסף, כך שאפשר ליהנות משירותי העובד ללא התחייבות חוזית לתמיד. הגמישות הזאת מתאימה במיוחד למי שצורכי העסק שלו משתנים באופן עונתי. הרבה יותר נוח למעסיקים כאלה לעבוד עם חברות כוח אדם שיש להן מאגר עובדים מיומנים ואיכותיים. בחברות כאלה אפשר למצוא גם את מאגר נותני השירותים הגדול והטוב ביותר מבחינתם, והם סומכים על שיקול הדעת של החברה בהשמת עובדים מקצועיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן