שוטר נפצע קשה באירוע ירי באשדוד: שני חשודים נעצרו

שוטרים

אשדוד: אלימות חמושה משתוללת – שוטר נפצע קשה, שני חשודים נעצרו

היחידה המרכזית של משטרת לכיש סיכלה הלילה כוונות פגיעה הדדיות בין עבריינים באירוע ירי באשדוד. במהלך האירוע נפצע שוטר באורח קשה ושני חשודים נעצרו.

באנר דק אסותא

האירוע התרחש סמוך לשעה 1:30 לפנות בוקר בגן אירועים באשדוד. במהלך פעילות שגרתית של הימ"ר, החלו שני עבריינים לירות זה על זה. חשוד רעול פנים הגיע על גבי טרקטורון וירה לעבר אדם ונמלט מהמקום. עם הגעתם המהירה של השוטרים, הם חתרו למגע עם חשוד נוסף שזוהה עם נשק. החשוד ירה לעבר שוטר ופצע אותו באורח קשה. שני החשודים, בני 19 ו-24, נעצרו להמשך חקירה.

השוטר הפצוע פונה לבית הרפואה אסותא אשדוד במצב קשה. ד"ר איתי זוארץ, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, מסר כי מצבו של השוטר התייצב אך הוא עדיין קשה. שני החשודים שנעצרו נפצעו באורח קל ובינוני וצפויים לעבור ניתוחים במהלך היום.

המשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחר החשוד שנמלט מהזירה. סגן מפקד המחוז הדרומי, תנ"צ חיים שמואלי, קיים הערכת מצב בזירה יחד עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן. שמואלי הנחה על המשך ביצוע פעולות חקירה לאיתור החשוד הנמלט ואיחל החלמה מהירה לשוטר הפצוע.

האירוע מדגיש את הסכנה הגוברת של אלימות חמושה בין עבריינים בישראל. משטרת לכיש פועלת בהתאם לשינויים במפת הפשיעה והסכסוכים בין העבריינים, ובתוך כך לסיכול כוונות פגיעה הדדיות. האירוע הלילה מדגיש את הצורך בערנות גבוהה וחתירה למגע מצד כוחות המשטרה, תוך סיכון אישי, על מנת לשמור על ביטחון הציבור.

צילומים מהאירוע, בהם דבריו של מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, זמינים באתר דוברות המשטרה.

שוטרים
קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן