בשורה משמחת: שיפור תנאים לאתתים בנמל אשדוד

הסכם קיבוצי חדש מבטיח שכר משופר והכשרה לאתתים בנמל אשדוד

 בשורה משמחת לעובדי נמל אשדוד: ההסתדרות, ועד עובדי התפעול בנמל והנהלת הנמל חתמו היום על הסכם קיבוצי חדש המיועד לאתתים במגזר התפעול. ההסכם, שנוגע לכ-70 עובדים, כולל שיפור משמעותי בתנאי השכר והפנסיה, וכן תוכנית הכשרה מקיפה שתכשיר אתתים נוספים מקרב עובדי הנמל.

באנר דק אסותא

ההסכם החדש: צעד משמעותי קדימה

ההסכם החדש צפוי להביא לשיפור משמעותי בתנאי העבודה של האתתים, תוך תרומה משמעותית לצמיחת הנמל ולשגשוגו. תוספות השכר הפנסיוניות יבטיחו עתיד כלכלי יציב יותר עבור העובדים, ותוכנית ההכשרה תאפשר הגדלת תפוקות הנמל ושיפור יעילות פעילותו.

שיתוף פעולה מוצלח

גיבוש ההסכם התאפשר הודות לשיתוף פעולה הדוק בין ההסתדרות, ועד עובדי התפעול והנהלת הנמל. הצדדים פעלו יחד מתוך הבנה משותפת של חשיבות שיפור תנאי העובדים וחיזוק מעמדו של נמל אשדוד כמרכז תפעולי מוביל בישראל.

דברי ברכה

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין, בירך על חתימת ההסכם ואמר: "אנו עדים לתקופה חדשה בנמל אשדוד, שבה הקשרים בין ההסתדרות וועדי הנמל לבין הנהלת הנמל ומשרד התחבורה מתחזקים ומושתתים על יעד אחד – צמיחת הנמל והישגיו תוך שמירה על זכויות העובדים וקידומם. גאווה גדולה לקחת חלק בתהליך ארגוני שכזה. אני מברך על ההסכם המקצועי שנחתם באווירה של שותפות והדדיות, ובטוח שבקרוב ייחתמו הסכמים נוספים ברוח דומה".

מנהל החטיבה הימית באיגוד עובדי התחבורה, עו"ד ניר אייזנברג, הוסיף: "ההסכם חשוב ונותן מענה גם לסוגיית הפנסיות של העובדים. אני שמח שהצלחנו להביא את הסכם לקו הסיום, ומודה לוועד ולהנהלת הנמל על השותפות ועל הדרך".

יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, מישל ביטון, הביע את שביעות רצונו מההסכם ואמר: "אני שמח בשביל האתתים שזוכים סוף סוף להכרה ולתמורה הולמת עבור עבודתם הקשה".

ההסכם החדש מהווה צעד משמעותי קדימה עבור נמל אשדוד ועובדיו. שיפור תנאי העבודה וההשקעה בהכשרה מקצועית צפויים להביא לחיזוק מעמדו של הנמל ולשגשוגו הכלכלי.

 צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן