אסותא אשדוד: בן נולד לגיבור שנפל: זיכרון, תקווה ועוצמה אנושית

בשורה משמחת מביה"ר הציבורי אסותא אשדוד: בן נולד לרס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי

שבעה חודשים לאחר שנפל במתקפת הפתע נגד ישראל, נולד בן לרס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי, גיבור שנפל בקרב.

באנר דק אסותא

רס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי, תושב אשדוד וסמג"ד בקרקל, היה בביתו בשבת, 7 באוקטובר 2023, כאשר נודע לו על חדירת מחבלים ליישובי הדרום. ללא היסוס, הוא עלה על מדיו ויצא לכיוון קיבוץ סופה. בדרכו, נתקל בחוליית מחבלים ליד צומת סעד וחיסל חלק מהם.

לאחר מכן, המשיך בנסיעה דרומה, מתוך רצון לחבור לגדוד שלו בסופה. בדרכו, קיבל מידע על הרג המוני באזור רעים (המסיבה) והחליט לשנות מסלול ולפנות לשם.

בהגיעו לרעים, נתקל בחוליית מחבלים נוספת. למרות שהיה לבדו, פעל אבי בגבורה לחתור למגע והסתער. הוא הצליח להרוג מספר מחבלים טרם נהרג בעצמו.

שבועיים לפני נפילתו, גילו אבי ורעייתו, שושי סבהט, שהם בהריון בשבוע השישי.

השבוע, מספר ימים לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה ומספר ימים לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, נולד בנם של אבי בבית הרפואה הציבורי אסותא אשדוד. הברית צפויה להתקיים בה' אייר.

האם שושי:

"התאריך המשוער ללידה היה 18 במאי, אבל התינוק החליט לבוא לעולם קצת יותר מוקדם, דווקא בין יום השואה ובין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, כאילו מבקש להעביר את המסר: על אף העצב הגדול, האישי והכללי, אנחנו כאן למרות הכל ועם הכל. העובדה שהברית צפויה להתקיים ביום העצמאות היא הוכחה ניצחת: לא ניצחו אותה – ולא ינצחו אותנו."

סיפורו של אבי הוא סיפור של גבורה, נאמנות וחוסן רוח. הוא נתן את חייו כדי להגן על מולדתו ועל עמו, והגבורה שלו תשמש השראה עבור רבים. בנו, שנולד ממש בין שני ימי הזיכרון, הוא סמל לתקווה ולעתיד.

יהי זכרו ברוך.

קרדיט: דוברות אסותא אשדוד
קרדיט: דוברות אסותא אשדוד
קרדיט: דוברות אסותא אשדוד
קרדיט: דוברות אסותא אשדוד
קרדיט: דוברות אסותא אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן