דרמה באשדוד: נהג ללא רישיון דרס שוטר במנוסה מהמשטרה – ונורה

כתב אישום הוגש נגד תושב אשדוד שדרס שוטר במנוסה מהמשטרה

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מרקוס מוזס (41) מאשדוד, לאחר שנהג ללא רישיון וניסה להימלט מהמשטרה תוך שהוא דורס שוטר שרדף אחריו.

באנר דק אסותא

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שלומית מלקו, עולה כי לפני מספר שבועות, בשעות הצהריים, נהג מוזס ללא רישיון ברחובות אשדוד. שוטר שהבחין בו ידע למוזס אין רישיון נהיגה, ניסה לעצור אותו. מוזס החל לברוח, כשהשוטר דולק אחריו על גבי אופנוע משטרתי. במהלך המרדף נהג מוזס באופן פרוע, חצה רמזורים אדומים ופגע ברכב אחר. כתוצאה מהפגיעה, איבד נהג הרכב הנפגע שליטה על הרכב ונזרק אל עבר המעקה. מוזס המשיך בנסיעתו ולא עצר לבדוק מה קרה.

בהמשך, ניסה מוזס לפלס את דרכו בנתיב תחבורה עמוס תוך שהוא פוגע בכמה כלי רכב. בשלב מסוים, הוא פגע באופנוע של השוטר, מה שהוביל להשלכתו מהאופנוע ופציעתו. השוטר, שחש בסכנה, ירה מספר יריות לעבר רכבו של מוזס, שהמשיך בנסיעתו. כתוצאה מהירי נפצעו מוזס ואדם נוסף שהיה עמו ברכב. מוזס עצר את רכבו והתקשר לאשתו שתאסוף אותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה עו"ד מלקו, היא ציינה כי מוזס "ברח מהשוטר בתעוזה רבה תוך יצירת סיכון רב והתעלמות מוחלטת מהוראות השוטר וחוקי התנועה, הכל על מנת לא לעצור ולהימנע מבדיקה". עוד נטען בבקשה כי "לא הסתפק בבריחה, אלא דרס את השוטר והפקיר אותו במקום, תוך שהוא ממשיך בנסיעה".

למוזס יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפקרה אחרי פגיעה, איסור נהיגה ללא רישיון ונהיגה ללא ביטוח.

אילוסטרציה – אין קשר לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן