מסר חד לתושבי עזה: תוענשו על פי דין מידה כנגד מידה

המשפחות השכולות של נרצחי הנובה יוצאות בקמפיין בערבית: "מידה כנגד מידה, עין תחת עין"

המשפחות השכולות של נרצחי הנובה החלו הלילה בקמפיין חוצות רחב היקף ברחבי הארץ, הפונה לתושבי עזה בקריאה בשפה הערבית: "תושבי עזה שחדרו לישראל, אתם תוענשו מידה כנגד מידה. הארץ הזו, גם על פי דתכם, הוענקה לבני ישראל. אנו נמשיך לנצח ולהחזיק במושכות."

באנר דק אסותא

אלי שתיוי, אביו של עידן שנחטף ממסיבת הנובה, סיפר:

"נאלצתי לראות סרטונים שאף אחד לא ראה. ראיתי דברים שאם הייתם רואים אותם הייתם מדברים אחרת. עשרות חטופים נגררים על הכביש ממכוניות נוסעות כשאין להם פנים כבר. אזרחים עזתים, נשים וילדים, תולשים להם איברים. אלו הם בני שטן, אין עם מי לדבר, אין פה עסקה, הכל אחיזת עיניים. רק המשך הלחימה יפעיל את הלחץ על החמאס עד להשבת הילדים שלנו".

תמר גרסין, אחותו של חנן חנניה עמר שנרצח במסיבת הנובה, הוסיפה:

"לא רק הנוח'בות והג'יהאד האיסלמי היו שותפים לטבח, אלא גם אזרחים עזתים חדרו, רצחו, אנסו, חיללו, חטפו והתאכזרו לאזרחי מדינת ישראל". לדבריה, "בני המשפחה שלנו נרצחו באכזריות. לא נסכים לחזור למצב שהיה ב-6.10 ולא נקבל שום איום על אף אחד מתושבי ישראל".

הלילה, יום שני לפנות בוקר, נתלו עשרות שלטי ענק ב-15 צמתים מרכזיים ברחבי הארץ. המטרה היא להעביר מסר ברור לכל מי שלקח חלק במתקפה של ה-7 באוקטובר, בין אם הם אזרחים ובין אם הם פעילי חמאס, שהם יוענשו "מידה כנגד מידה, עין תחת עין".

המשפחות רואות לנגד עיניהן את החזרת החטופים וסבורות כי מלחמה עד כניעה סופית של החמאס היא הפתרון האמיתי והיחידי להחזרתם הביתה: "רק כשהחרב תהיה מונחת על צווארם של מנהיגי החמאס הם ייכנעו ויחזירו את החטופים הביתה".

לדברי המשפחות:

"זהו אויב אכזרי, ברברי מרושע ושטני. אין דרך להגיע להסכם עם האויב הזה למרות שזאת השאיפה, לטובת החזרת החטופים בהקדם האפשרי. האידיאולוגיה הדתית, הפונדמנטליסטית, הקיצונית של החמאס מובילה לכיוון אחד: לחסל ולהשמיד את העם היהודי באשר הוא יהודי. הדרך היחידה לגבור עליהם היא לנצח אותם עד לכניעה מלאה".

תנועת "עד לניצחון", שהוקמה בעקבות אירועי השבת השחורה, 7 באוקטובר 2024, זוכה לתמיכה רחבת היקף בקרב מאות אלפי ישראלים ולמעלה מ-10,000 פעילים בה באופן שוטף. בין התומכים הרבים הצטרפו למעלה מ-80 משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם שנלחמו בעזה וכן עשרות משפחות של נרצחי פסטיבל המוסיקה ברעים. תנועת "עד הניצחון" מובילה קו של דרישה מהממשלה שלא להפסיק את המלחמה עד לניצחון.

הקמפיין החדש כולל שלטים שנתלו ברחבי הארץ, במקומות כגון:
נתיבי איילון (עזריאלי, השלום, קק"ל)
צומת קוקה קולה
צומת מורשה
צומת קסם
מחלף אלוף שדה
מחלף חדרה
מחלף כפר ויתקין
מחלף נתניה
מחלף וינגייט
כביש 20 – מחלף מעפילים
מחלף נחשונים כביש 6

התמונות המצורפות של השלטים ברחבי הארץ, כולל השלט בערבית:

צילומים: עמותת עד הניצחון
צילומים: עמותת עד הניצחון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן