אשדוד במקום ה-4 בארץ במסירת חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021

מרכז הסחר המקוון

אשדוד במקום ה-4 בארץ במסירת חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021גידול של כ- 26% בהזמנות און ליין מחו"ל . מנתוני דואר ישראל עולה כי תושבי אשדוד הזמינו בחצי שנה962 אלף חבילות מחו"ל מול 708 אלף בתקופה המקבילה אשתקד .

באנר דק אסותא

• הצלחה להזמנת תור מראש בדואר: שיפור דרמטי בשירות בסניפי הדואר – 57% מהלקוחות הזמינו בחציון הראשון תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון ראשון אשתקד.
• זמן המתנה ממוצע בסניפי הדואר ברחבי הארץ בחציון: 7 דקות למזמיני תור מראש.

תושבי אשדוד דורגו במקום ה-4 בהזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי באר שבע 962אלף חבילות מחו"ל, לעומת 708 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של כ- 26% ביחס לגודל האוכלוסיה .

כל תושב אשדוד הזמין בממוצע 4.25 חבילות, נתון הממקם את אשדוד במקום ה-4בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה ובמקום ה6בארץ ביחס לכמות הזמנות הכללית .

242 אלף מכלל החבילות שהזמינו תושבי אשדוד בחציון הראשון של שנת 2021 נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. 242 אלף חבילות המהוות .25% מכלל החבילות שנמסרו, חולקו באמצעות 21 מרכזי מסירה הפזורים ברחבי העיר.

שיפור בשירות בזכות מהלך הזמנת תור מראש בסניפי החברה:בינואר 2021 יצאה חברת דואר ישראל במהלך המחייב זימון תור מראש לפני ההגעה לסניף ("תור בקליק"). מהלך זה שיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים רבים, כאשר חובת הזמנת תור מראש קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר.

בסוף חציון ראשון 2021, 57% מכלל המגיעים לסניפי הדואר בכל הארץ הזמינו תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון המקביל.

סמדר בן אבו מנהלת אזור לכיש בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמרה: "אנו פועלים לשיפור השירות באשדוד ושירות זי מון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה.

אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

מרכז הסחר המקוון
צילום: שחר פליישמן
תקווה באב: ט’ באב עם מרכז שזר בעיר העתיקה בירושלים בסימן צמיחה והתחדשות אחרי חורבן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן