איך לשפר את הקידום האורגני שלכם על ידי ניקיון תוכן

קרדיט תמונה: פיאלקוב דיגיטל

אם אתם מפרסמים תוכן על בסיס מתמשך ועקבי אני בטוח שיש לכם פוסטים בבלוג שלכם שמניבים ביצועים טובים מבחינת החיפוש האורגני ולצידם יש המון פוסטים שלא אפקטיביים בכלל. אם אתם ממשיכים לייצא ולפרסם תוכן חדש על גבי כמות גדולה של תוכן לא רלוונטי שקיימת אצלכם באתר, אתם הופכים את הקידום האורגני של האתר שלכם לקשים הרבה יותר. כמות גדולה ומיותרת של תוכן יכולה להזיק לאתר יותר מלהועיל לו והגיע הזמן שתנקו את התוכן הישן באתר שלכם.

באנר דק אסותא

הסרת תוכן עם ביצועים נמוכים ומיושנים יכול להגביר את ההצלחה בקידום האורגני

עבר המון זמן מאז שהאמירה של "תוכן חדש מומלצת למנועי חיפוש" הייתה פופולרית ועדיין אחת הבעיות העיקריות של אתרים שלא מצליחים לקבל דירוג זו העובדה שיש באתר כמות עצומה של תוכן מיושן ולא רלוונטי. בכל זאת, גם אם התוכן הישן הזה באתר שלכם לא מביא טראפיק ובטח שלא לידים, הרבה בעלי אתרים מהססים להסיר אותו מכיוון שהם חוששים מירידה גדולה יותר בדירוגים ובמאמצי ה-SEO. אבל, כשמורידים את התוכן בצורה נכונה זה לא המקרה.

מחקרים מראים שמחיקה של תוכן לא רלוונטי מהאתרים משפרת משמעותית את הדירוג, עלייה בכמות רטאפיק ושיפור ביעילות האתר ובחווית המשתמש. גם כששאלו את אחד המשווקי םהגדולים בעולם, ניל פאטל, הוא חיזק את הטענה שהסרה מדויקת של תוכן מיושן מהאתר חיונית לבריאות הכללית של האתר שלכם ולאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הכוללת ושלא מדובר רק במאמצים של קידום אתרים במנועי חיפוש אלא גם הרצון של בעלי האתרים להשאיר באתר תוכן איכותי שמשקף את המותג ומספק את החוויה הטובה ביותר שאפשר לקבל.

קרדיט תמונה: פיאלקוב דיגיטל

לא למחוק תוכן מהאתר בלי הבחנה

כמובן שפעולה אקטיבית ואגרסיבית כמו מחיקת תוכן חייבת להתבצע בצורה נכונה. אתם לא יכולים פשוט למחוק פוסטים מהאתר ולצפון לעלייה בתוצאות. כדי להסיר תכנים כמו שצריך אתם צריכים: לעשות ביקורת לתכנים באתר מנקודת מבט של כמות ואיכות התוכן, להשתמש באסטרטגיה למיפוי התוכן ושימוש ב-Redirect, מיפוי ותכנון SEO טכני טרם המחיקה ושימוש מוגבר בפניות מחדש.

לא מוכנים למחוק תוכן? לפחות תעדכנו אותו

אם אין לכם את הרצון או את הזמן למחוק תכנים מהאתר, המינימום שתוכלו לעשות כדי לשפר את הביצועים בדירוג במנועי החיפוש הוא לעדכן את התוכן הישן. קחו את הפוסטים הישנים בבלוג שלכן ועדכנו את התוכן שנמצא בתוכן. זה יעזור להגביר את הטראפיק שמגיע ממנועי החיפוש ואת הדירוג של ביוטיים מסוימים באתר שלכם. לעדכון תוכן יש מספר שיטות עבודה מומלצות: התחילו בעדכון של תוכן שלדעתם יש בו ערך רב או פוטנציאל לצמוח, תעדכנו את כל ההפניות הישנות שיש באתר, בצעו אופטימיזציות לתוכן לפי אסטרטגיית ה-SEO שלכם וקדמו מחדש תוכן שהיה רלוונטי בעבר ועדיין רלוונטי כיום.

לסיכום

ניקוי הסרה ורענון של תוכן ישן זו לא משימה קלה וצריך להבחין מתי מומלץ לעשות זאת. חברת השיווק פיאלקוב דיגיטל והמערכת של EasyCloud כתוב את המאמר הזה עבורכם כדי שתוכלו להעריך איך ניתן לעשות זאת בצורה נכונה. כשמנקים תוכן בצורה מדויקת התוצאות יכולות להיות מרשימות ומשמעותיות בתחום קידום האתרים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן