10 סיבות להשכיר דירת נופש

דירת נופש

 10 סיבות להשכיר דירת נופש

חוויית החופשה קריטית להנאה ובשנים האחרונות נופשים רבים גילו את נפלאותיה של חופשה בלב הערים הגדולות, בקרבת האטרקציות המרכזיות.
הם לא רק רוצים להירגע או ליהנות מהקצה המהיר ומהאטרקציות שיש ליעד להציע להם אלא גם להרגיש כמו המקומיים, כאילו הם גרים במקום ולא רק באים לבקר.
התשוקה להיטמע בנוף ועם זאת, להתרגש מכל רגע הובילה לעלייתו של אחד מהקונספטים המועדפים היום על רבים, זוגות, משפחות, אנשי עסקים, קבוצות חברים וזהו חופשה בדירה.

באנר דק אסותא

מהן דירות נופש?
דירות נופש הן לא דירות בהן גרים כל השנה אלא דירות שנועדו למטרות חופשה ומאורגנות מצד אחד בדרך היעילה במקסימום נוחות ומצד שני, מאפשרות להרגיש בחופש כשיש מי שמסדר ומנקה אחריכם. קומבינציה מנצחת להרגיש בבית אבל להתפנק ובגדול.

לפניכם 10 סיבות מדוע להשכיר דירת נופש וגם היכן כדאי להשכיר את הדירה:

תחושה של בית
בדירה יש תחושה של בית מהסוג שאתם יכולים ליהנות מפרטיות וגם ממרחב גדול יחסית. לרוב הדירות מרווחות כך שיתאימו גם להרכב משתתפים גדול יותר במידת הצורך ויאפשרו לכם להירגע.

אבזור שעושה הבדל
סיבה נוספת מדוע לשכור דירת נופש היא נושא האבזור. ברוב המקרים האופציה הזו של לינה ואירוח כוללת יותר אביזרים ופריטים משלימים במיוחד למי שרוצה לבשל במקום או לסעוד בו ולרקוח את המטעמים בעצמו כמו גם לעבוד או ללמוד. יש אבזור שמאפשר ממש לחיות במקום שמושכר.

אירוח לטווח ארוך
אופציה זו של אירוח לרוב אפשרית גם לטווחים ארוכים יותר כשמעוניינים להגיע לתקופה ארוכה מהרגיל והיא מוצעת גם בעלות אטרקטיבית יותר ביחס למשך השהייה בהשוואה לאופציות אחרות. הנוחות שמציע האתר גם מאפשרת מלכתחילה להתארח לזמן ארוך יותר.

פורמטים שונים לאירוח
ברוב המקרים ישנן דירות בדרגות שונות ובגדלים שונים כך שאתם קובעים בהתאם להרכב האורחים והתקציב והשיקולים שחשובים לכם בקבלת החלטה איזה סוג לבחור ולהזמין. ניתן למשל במלון סי הוטל התל אביבי הנושק לים להזמין דירה הכוללת בריכה פרטית להעצמת ההנאה והחוויה.

תחושת פרטיות
במלונות מסוג זה יש לרוב פחות אורחים כי יש פחות אלטרנטיבות אירוח או פחות שטחים ציבוריים כך שנשמרת תחושת הפרטיות והשלווה למי שמחפש אותה.

שירותים ומתקנים נוחים
על אף שאין מתקנים ציבוריים כנהוג במלונות אחרים לטווח קצר, הרי שאפשר ליהנות משירותים שיאפשרו לכם שהייה נוחה נעימה וגם ארוכה כמו הסדר חנייה, חדר כביסה, חדר כושר, אפשרויות לארוחת בוקר כולל מילוי המקרר עם הגעתכם.

לעבוד או לנפוש? אתם בוחרים
היופי באופציית אירוח זו שהיא מאפשרת לכם לשלב בין הנאות לעסקים. מצד אחד לעבוד ואפילו מול הים מצד שני לנפוש, תלוי במטרת ההגעה שלכם.

שילוב בין אירוע לחופשה
במלון דירות נופש כמו סי הוטל בתל אביב אפשר גם ליהנות מחלל אירועים פרטיים אקסקלוסיבי שמאפשר גם לשלב בין אירוע אם יש לכם אישי או עסקי וללון במקום בו הוא מתקיים ולשלב את החגיגה עם חופשה נהדרת לכם ולמוזמנים.

לוקיישן מרכזי ואטרקטיבי
חוויית אירוח זו מציעה גם ליהנות מלב העיר הגדולה ומקרבתה ברגע שאתם יוצאים החוצה, מבוקר ועד לילה או פשוט יושבים במרפסת ומשקיפים על הנוף מלמעלה. סי הוטל ממוקם מול הים באזור הטיילת כך שאפשר גם לספוג את סצנת החופים, חיי הלילה הסוערים ולהגיע בהליכה או בנסיעה קצרה לכל אתרי הבילוי השווים של העיר הגדולה כולל מסעדות, מועדונים, ברים, פעילויות בים וביבשה.

לקבל יותר – להוציא פחות
אם משווים אופציה של דירות נופש לאופציה אחרת אין ספק שבדירת נופש אפשר לחסוך במיוחד בשהייה ארוכה ואם מבשלים בפנים או סועדים בפנים וזאת מבלי להתפשר על אבזור מתקדם ומפרט מלא של אירוח בוטיק ביחס אישי, כפי שתחוו בסי הוטל.

דירת נופש
קרדיט-Photo by Andrea Davis on Unsplash

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן