מעוניינים לרכוש מכשירי שמיעה? מגיעים אליכם עד לבית!

קרדיט לתמונה Freepik

יחד עם חלוף השנים והתפתחות הענף, ניתן לומר כי כיום בשונה מפעם, ניתן לעבור בדיקה שמיעה בביתכם, בדומה לבדיקה שיש לבצע במכון שמיעה טרם רכישת מכשירי שמיעה. למעשה, הבדיקה מתבצעת תחת שירותיו של קלינאי תקשורת המבצע שימוש באודיומטר נייד. על כן, במידה והאודיומטר תקני, הרי שתוצאות הבדיקה יוצאות זהות לחלוטין לתוצאות של מכון שמיעה. יתרה מכך, נינת בפניכם האפשרות לבצע גם את התאמת מכשירי השמיעה בגבולות ביתכם, החל מלקיחת מידות ועד לכיול המכשיר שכן, מיותר לציין כי מדובר על תהליך המתלווה אל שורה רחבה של יתרונות. לא בטוחים אם כדאי לכם? ובכן, המשיכו לקרוא ואולי דעתכם תשתנה.

באנר דק אסותא

רכישת מכשירי שמיעה ללא עיכובים מיותרים

במרבית המקרים, חולפות שנים על גבי שנים עד לעת בה אדם אשר זקוק למכשירי שמיעה אכן קונה אותם. זאת בעוד כי הסיבות לעיכובים ברורות למדי – על המטופל לקבל הפנייה, לקבוע בדיקה, לחכות לתוצאות ורק לאחר מכן, להתחיל במטלת החיפוש שהיא בעצמה עשויה לא פעם לעורר בלבול רב, כתוצאה מהיצע האפשרויות הרחב בשוק. כאן למעשה, נכנס לתמונה שירות בוא עומדת בפניכם האפשרות להזמין ניידת עד הבית לצורך התאמת מכשירי שמיעה בצורה קלילה, נוחה, מהירה ונוחה, ללא כל טרחה נוספת מצדכם.

כיצד מתבצע תהליך ההתאמה?

תהליך ההתאמה של מכשירי שמיעה בתום הבדיקה מתחיל בבחירת סוג מכשירי השמיעה, בחירה המתלווה אל מתן דגש לצרכיו האישיים של המטופל וכן גם בהתאם לאורח חייו. לאחר מכן, לוקחים מידות ומתחילים לכוון את מכשירי השמיעה. כפי שציינו קודם לכן, תהליך ההתאמה הביתי מתבצע באופן דומה לתהליך במכון שמיעה, בעוד כי אחד מהיתרונות הבולטים של תהליך ההתאמה הביתי היא האפשרות לביצוע סימולציות בסביבתו הטבעית של המטופל. למעשה, רבים הם המטופלים אשר מתלוננים כי לאחר כיוון המכשירים הם אכן שומעים טוב, אך כאשר יוצאים החוצה למקומות שונים הם מתחילים לגלות לא מעט הפרעות בשמיעה. הדבר מתרחש לאור הסיבה הפשוטה כי במכון השמיעה לא ניתן לבדוק את כל התרחישים השונים, לעומת תהליך ההתאמה הביתי שמאפשר לעבור בין תרחישים שונים ומגוונים, בהתאם לאופי ואורך חייו של המטופל. במילים אחרות – התאמת מכשירי שמיעה במרחב הביתי היא התאמה מדויקת ואמינה במיוחד שאף מתעלה על התאמת מכשירי שמיעה במכון שמיעה ייעודי.

בשורה התחתונה, במידה והתגעגעתם לקולות של בני המשפחה, החברים ושאר המכרים, במידה ונמאס לכם לבקש מהקרובים שלכם שיחזרו שוב ושוב על דבריהם, במידה ואתם מתגעגעים לצלילי המוזיקה או לחילופין לצפייה בסרטים בשמיעה הטבעית שלכם, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מכשירי שמיעה הם הפתרון עבורכם, וכבר הספקתם להבין כי הדרך האידיאלית הינה באמצעות התאמה ביתית, אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן